sevgili kardeşim, aliye rona deyince google ile bulamayacağımız bir keyif mi var burada?anladım, 500 🙂 küsur yaşındaymışsınız, sinema hakkında elinizde birikim gereği kendinizce derlediğiniz vörd kayıtları varmış (küçümsemiyorum bunu) ve aabilik tandansını aramaktaymışsınız.var mı, elde afilli bi şeyler?tüm verileri rapidshare’e yükleyip, link verseniz keser ben gibi fanileri.merakımdan şeediyorum. bir sabır ilettiniz diyelim eldekilerin hepsini, pekiyi e ee, sonra?!
Sevgilikardeşim,Ben elimdeki bigilerimi ve araştırmalarımı, sinemaya gönül veren erdemli kişilere adamak üzere burada yayınlıyorum. Tabi ki siz Türk sinemasına ilgi duymuyor olabilirsiniz. Okumazsınız geçer gidersiniz, olur biter. Tabi ki bir çok bilgilere arama motorlarından ulaşmak mümkün. Ben de öyle yaptım sadece link verdim, oradaki bilgiyi sizlere copy-past yaparak aktarmadım. Merak eden okusun diye, arama zahmetine katlanmadan. Haaa bak bazı gençlerin yaptığı gibi, bir iki abuk sabuk sözüm ona haberler yazarak bir kaç dolar peşinde koşanlardan da değilim bilmiş olun. Benim kazancım ve kazandıklarım bana fazlasıyla yeter.SevgilerSinemasever
sayın Sinemasever,yaşınıza ve emeğinize saygım sonsuz ve sinemanın özellikle Türk sinemasının sizin için ne kadar önemli olduğunun da farkındayım.sinemaya sizin kadar ilgi duymuyor olmam beni erdemsiz yapmaz elbetteki ancak siz de türk sineması ile ilgili derlemiş olduğunuz bunca bilgiyi bu siteye veryansın göndererek bir ilgi yaratamıyorsunuz.iki noktada eleştirilmeyi hakediyorsunuz diye düşünüyorum.birincisi hafif.org yapısı gereği yazıların önce kontrol edildiği ve daha sonra site içerisinde ilgili bölümlerde yayınlandığı bir site.yayınlanan yazılar bir anda moderasyondan geçince ve peşpeşe sayfada yer alınca yeni ve ilgimizi çekecek yazıları farketmemiz gerçekten zor hatta imkansız hale geliyor.hafif.org benim her gün mutlaka bir kaç kere ziyaret ettiğim bir site olmasına rağmen hafta sonları vakit bulup geriye doğru taradığımda sizin ve (birzamanlar) hipangel ve benzerlerinin yazıları arasında kaybolup gitmiş ,gerçekten ilginç konular bulabiliyorum ancak her zaman bu fırsatı yaratmadığım gibi yakaladığım bazı yazılar da güncelliklerini yitirmiş olabiliyorlar.ikinci ve bana göre daha önemli eleştirim ise yazılarınızın içeriği ile ilgili.tamamen ansiklopedik ve ham sunduğunuz bilgi yığını kendi başına bile hak ettiği değeri bulamıyor.halbuki çekilen her filmin,senaryolaştırılmak için seçilen her romanın,her oyuncunun özel ve ilginç bir hikayesi,bugünle bir bağlantısı vardır.içinde tarih olan her şey karşılaştırmalı incelenmeyi hakeder kanaatindeyim.sanırım çalışmalarınızı bu kadar geniş bir zaman dilimine yaymak yerine özel olarak seçmiş olduğunuz bir dönemde devam ettirirseniz hem sizin için daha verimli hem de bizim için daha ilginç olacaktır.Aliye Rona ile ilgili bir kaç link vermek yerine O’nun Türk sineması için -size göre- ilginç ve önemli yönlerini,sinemada yarattığı farklılığı bunun O’nu takip eden kuşaklara etkilerini öyküleri ile derlemiş olsanız inanın şimdi hepimiz burada hafif.org’un sloganı ile senkronize davranacak yani meraklı olacaktık.son bir not,neredeyse babamla yaşıtsınız ve ne gariptir ki onunla her konuşmamızda aynen böyle sona erer…
Sayın ada 68Teşekkür ederim. Aliye Rona misali yazılara yer vermek gibi bir düşüncem yoktu, nasıl olduysa olmuş, haklısınız. Önerilerinizi değerlendirmeye çalışacağım. Nedense çocuklar babalarını hiçbir zaman anlamazlar. ben de anlayamazdım. Sanırım bu kuşak çatışması, geçmişte olduğu gibi gelecekte de devam edeceğe benziyorSevgiyle KalınSinemasever
Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi kullanmaya devam ederseniz, bunu kabul ettiğinizi varsayarız.Tamam
yorumlar
sevgili kardeşim, aliye rona deyince google ile bulamayacağımız bir keyif mi var burada?anladım, 500 🙂 küsur yaşındaymışsınız, sinema hakkında elinizde birikim gereği kendinizce derlediğiniz vörd kayıtları varmış (küçümsemiyorum bunu) ve aabilik tandansını aramaktaymışsınız.var mı, elde afilli bi şeyler?tüm verileri rapidshare’e yükleyip, link verseniz keser ben gibi fanileri.merakımdan şeediyorum. bir sabır ilettiniz diyelim eldekilerin hepsini, pekiyi e ee, sonra?!
bi de ben hip… e laf edince olay cikmisti 🙂
Sevgilikardeşim,Ben elimdeki bigilerimi ve araştırmalarımı, sinemaya gönül veren erdemli kişilere adamak üzere burada yayınlıyorum. Tabi ki siz Türk sinemasına ilgi duymuyor olabilirsiniz. Okumazsınız geçer gidersiniz, olur biter. Tabi ki bir çok bilgilere arama motorlarından ulaşmak mümkün. Ben de öyle yaptım sadece link verdim, oradaki bilgiyi sizlere copy-past yaparak aktarmadım. Merak eden okusun diye, arama zahmetine katlanmadan. Haaa bak bazı gençlerin yaptığı gibi, bir iki abuk sabuk sözüm ona haberler yazarak bir kaç dolar peşinde koşanlardan da değilim bilmiş olun. Benim kazancım ve kazandıklarım bana fazlasıyla yeter.SevgilerSinemasever
sayın Sinemasever,yaşınıza ve emeğinize saygım sonsuz ve sinemanın özellikle Türk sinemasının sizin için ne kadar önemli olduğunun da farkındayım.sinemaya sizin kadar ilgi duymuyor olmam beni erdemsiz yapmaz elbetteki ancak siz de türk sineması ile ilgili derlemiş olduğunuz bunca bilgiyi bu siteye veryansın göndererek bir ilgi yaratamıyorsunuz.iki noktada eleştirilmeyi hakediyorsunuz diye düşünüyorum.birincisi hafif.org yapısı gereği yazıların önce kontrol edildiği ve daha sonra site içerisinde ilgili bölümlerde yayınlandığı bir site.yayınlanan yazılar bir anda moderasyondan geçince ve peşpeşe sayfada yer alınca yeni ve ilgimizi çekecek yazıları farketmemiz gerçekten zor hatta imkansız hale geliyor.hafif.org benim her gün mutlaka bir kaç kere ziyaret ettiğim bir site olmasına rağmen hafta sonları vakit bulup geriye doğru taradığımda sizin ve (birzamanlar) hipangel ve benzerlerinin yazıları arasında kaybolup gitmiş ,gerçekten ilginç konular bulabiliyorum ancak her zaman bu fırsatı yaratmadığım gibi yakaladığım bazı yazılar da güncelliklerini yitirmiş olabiliyorlar.ikinci ve bana göre daha önemli eleştirim ise yazılarınızın içeriği ile ilgili.tamamen ansiklopedik ve ham sunduğunuz bilgi yığını kendi başına bile hak ettiği değeri bulamıyor.halbuki çekilen her filmin,senaryolaştırılmak için seçilen her romanın,her oyuncunun özel ve ilginç bir hikayesi,bugünle bir bağlantısı vardır.içinde tarih olan her şey karşılaştırmalı incelenmeyi hakeder kanaatindeyim.sanırım çalışmalarınızı bu kadar geniş bir zaman dilimine yaymak yerine özel olarak seçmiş olduğunuz bir dönemde devam ettirirseniz hem sizin için daha verimli hem de bizim için daha ilginç olacaktır.Aliye Rona ile ilgili bir kaç link vermek yerine O’nun Türk sineması için -size göre- ilginç ve önemli yönlerini,sinemada yarattığı farklılığı bunun O’nu takip eden kuşaklara etkilerini öyküleri ile derlemiş olsanız inanın şimdi hepimiz burada hafif.org’un sloganı ile senkronize davranacak yani meraklı olacaktık.son bir not,neredeyse babamla yaşıtsınız ve ne gariptir ki onunla her konuşmamızda aynen böyle sona erer…
Sayın ada 68Teşekkür ederim. Aliye Rona misali yazılara yer vermek gibi bir düşüncem yoktu, nasıl olduysa olmuş, haklısınız. Önerilerinizi değerlendirmeye çalışacağım. Nedense çocuklar babalarını hiçbir zaman anlamazlar. ben de anlayamazdım. Sanırım bu kuşak çatışması, geçmişte olduğu gibi gelecekte de devam edeceğe benziyorSevgiyle KalınSinemasever