“hymen” dikimine tevessül eden biri vicdanını nerede yamatacak? ya delik deşik olmuş ruhunu?..sadakatin tamirini kim, nerede yapıyor?namusu “zar”da arayanlara tıbbın hizmeti, vicdanın hezimeti!”zar”arın neresinden dönülürse kardır!karşılıklı güven tesis edilememişse, tüm iç organlarını rektifiye ettirsen ne yazar!afferin bu sahtekarlığı üreten ve sürdüren zihniyete!hoş, kendini sevdiği erkeğe ilk gece bırakan da kalmadı ya… “ön balayı” gibi bir ucube moda son günlerde… neredeler? ön balayına çıktılar da… ön, orta, ileri balayı… modernlik de bir başka canım!erkeğin özgürce, hesapsız karşı cinsle beraberliğine şapka çıkartılıp hoş görülürken, aynı tavrı sergileyen bayanane diyoruz? o ile başlarız u ile bitiririz. n ile başlar k ile de bitirebiliriz. yani; ne kadar rencide edici, galiz laf varsa sıralarız. el kiriyse, kadın da yıkar ve çıkar.yaratılışından ötürüdür, kadın sadece cinsel zevk/tatmin için bir erkekle beraber olmak istemez. istisnalar vardır ve giderek çoğalmaktadır “istisna”lar!duygusal derinliği olmadan tanımadığı ya da çok az tanıdığı bir erkeğin bedeninde erimek rahatsız edici gelir kadına.ille de duygusal bir tat/geçmiş, şefkat katmanı da olan bir yaşanmışlık arar.ama erkek, dişi sinek görse eli uçkuruna gider… kadın olsun da çamurdan/plastikten olsun…”coitus” son noktasıdır beraberliğin. ama bu temas namus kavramıyla eşitlenemez. namusu bacak arasında arayanya da orada olduğuna inanan ve kendi namusu da bacaklarının arasında sallanan erkeklerin tıbbi madrabazlıklarla kandırılması da hipokrat açısından müstehaktır doğrusu!insanlar arasında, seven ve sevilenler arasında yaşanan bu derin mi derin güven uçurumu buna benzer sahtekarlıkları üretip duracaktır maalesef.o güzel insanlar, o güzel atlara binerlerken ne çok şey götürmüşler yanlarında…
yorumlar
Ünlü zenci lideri Eldridge Cleaver bir zamanlar kaba bir ifadeyle ‘pussy revolution’ dediği bir taktik ortaya atmıştı: “Ey kadınlar,” diyordu, “muhtaç olduğunuz kudret bacaklarınızın arasında mevcuttur! Erkekler, sizin dediğinize razı oluncaya kadar onlarla yatmayın! İnim inim inletin! Böylece kansız bir devrim gerçekleştirmiş olacaksınız.”Her devrimin yan etkileri olur. Her devrim kendisine uygun sanayi ürünleriyle piyasada yer bulur. (tırtıklı,kokulu…) Bu yan etkiler ters de tepebilir. Sanırım bizim toplumda da bu devrim ters tepti.
sevgili buddhala, toplumumuz muz cumhuriyeti benzetmesi ne kadar can sıkıcı ve sinir bozucu da olsa oraya doğru gidiyor ne yazık ki.bu toplummda ters tepmeyen bir şey o kadar nadir ki!her şey tepetakla olmuş vaziyette. elller baş, başlar el olmuş!e. cleaver’i değil ama dediklerini bir yerlerde okumuştum.okuduğum bir söz daha vardı: ihtilal, bonfile ve zifaf kansız olmaz!:)
Bu diyeceklerim erkek egemenliğine dayalı dünyamızı savunmak veya yermek için değil ne erkek ne de kadın arada bir fark olmadığını belirtmek için yazacağım.Mitolojideki Girit Söylenceleri nde, Girit Adası nda kadınların hükümranlığında idare edilen son derece zengin ve üst düzey bir uygarlık varmış. Tanrıçalar, ayda veya yılda bir düzenlenen ayinlerde denizden gelen bir Boğa erkeğiyle halk önünde sevişerek, önceki sene Tanrıların onlara sundukları için şükreder ve sonraki senenin de daha bereketli geçmesi için de dualar ederek ibadetlerini yerine getirirlermiş. Pasiphae nin başrahibeliğindeki Girit, eşi Minos un Atinalıların ergeç Girit e dalacağı komplosuyla, erkekleri ve kadınları arasında yavaş yavaş ikiye bölünecektir. Şehre, Delphi den çıkan kehanetle her sene eğitime gelen Atinalı kızlı-erkekli gruplar, sene sonunda kendi rızalarına göre ya Atina ya geri dönüyor ya da Girit in o görkemli dünyasında kalmaya devam ediyor. Gel gör ki, Girit e gelen kafilelerden dönen gittikçe azalır olmuş. Atinalılar kehanet gereği ses çıkarmamakla birlikte, Girit ile didişmeyi soğuk savaşın had safhalarında sürdürür olmuş. Minos a yapılan, kadınlara dayalı uygarlık ile ilgili yermeler ve laf sokmalar, Minos u iyice savaşa karşı kışkırtır olmuş. Sonuç tabiki, kaleyi içten fethetmekle olmuş. Atina dan gelen bir kafilede olan Theseus (Atina hükümdarı Aigeus un oğlu) başrahibenin kızı olan Phaidra ya yanıp tutuşmuş ve erkeksi duygularını bastıramayıp son derece vahşi bir şekilde Phaidra ya tecavüz etmiş ve sonra da Atina ya kaçırmış. Theseus bununla da kalmamış, Boğa erkeği olup Girit i kurtaracağı söylenen Asterious un biricik aşkı Ariadne dan (Ariadne nın Asterious u kıskandırma komplosunu, Theseus Girit e olan intikamı için kullanarak) dini kutsanma ve sınamanın yapıldığı labirent hakkında sınava girecek labirente girecek öğrencinin bilmemesi gereken bilgileri öğrenir. Kalanını da anlatırdım ama Girit teki uygarlığın Strongyle Adası ndaki volkanik patlamayla ortadan kalktığını söylemeyi yeterli buluyorum.Bu söylenceden çıkarılacak konuya uygun iki sonuç var. Ne kadın ne erkek insancıl özelliklerini fiziki özelliklerine karşı koruyamazsa arın, dedikodunun, hırsın ve kibirin zaralı boyutlarıyla yüzyüze kalırız.Hem kadın hem erkek fiziki özelliklerini insancıl özellikleriyle güncelleyemezse uygarlıkların zaafı ve takıntı noktası çok olur…