Panda3D nin kendine ait formatı olan .egg formatı için birçok 3D editör programına özel eklenti yazılmış. Ben bu yazımda 3DsMax için olan ektentiyi ve eklentinin kullanımını anlatacağım.İlk önce Panda3D yi yüklediğimiz klasöre giriyoruz. Orada bir “plugins” klasörü olması gerekiyor. (Burada eklentilerin büyük bir kısmını bulabiliriz)Şimdi 3Dsmax versiyonuna göre eklentiyi seçeceğiz.maxegg(versiyon).dlo dosyasını göreceğiz. Şuandaki desteklediği versiyonları 6,7,8 ve 9. Bunlardan hangi versiyonsa onu seçiyoruz ve 3Dsmax’ın plugins klasörüne koyuyoruz.Burada resimli olarak göreceğiniz gibi hem model hemde aktörün istekelet hareketlerini çıkartabiliriz.Yapılan modele iki farklı yoldan giydirme yapabilirsiniz;1.Modeli çizerken2.Panda3Dnin apisi ile(ilkine göre zordur fakat önerilir)Şimdi bir model nasıl çıkartılır görelim;

Biliyorum bu yazı programla diliyle pek alakalı olmadı ama sonuçta buda 3D oyun programlamanın bir parçası :)Buradada eklentisi olan programlar;3D Studio Max, Maya, Blender, SoftImage, Milkshape 3D, GMaxYada egg ye çevirebileceğiniz formatlar;lwo, dxf, flt, vrml, x