online oyunları hilelerden koruma amaçlı bir güvenlik yazılımı yapıyorum. neyse şöyle böyle istediğim korumaları sağladım, fakat bi baktım kendi programımı koruyamamışım. adamlar bir şekilde çalışmasını durdurup hile yapıyorlarmış.sonra ürettiğim çözüme gülsem de işe yaradı :)çözüm mü?string url1 = “http://server.xx.tr/connectornews.php?islem=sifreci”;WebRequest.DefaultWebProxy = null;WebClient wc3 = new WebClient();string sifre = wc3.DownloadString(url1);sifre = sifre.Insert(sifre.Length, “x”);sifre = sifre.Insert(sifre.Length, “y”);sifre = HashString(sifre);string url2 = “http://server.xx.gen.tr/connectornews.php?islem=kontrol&sifre=” + sifre + “&account=” + uo.MainWindowTitle;WebRequest.DefaultWebProxy = null;WebClient wc2 = new WebClient();string durum = wc2.DownloadString(url2);
hafifçe bir anlatayım:efendim gittim server’dan zamana bağlı bir şifre alıp buna oyunla ilgili 2 harf ekleyip (her sunucu için farklı) sonra bunu da md5 leyip tekrar onaya gönderdim. aynı algoritma sunucuda da var. boylece kapatan olursa bu doğrulama gerçekleşmiyor. adam da oyundan atılıyor.ne yaptım ben ya 🙂