Sam Raimi’nin tüm filmlerinde bulunan kara mizah tavrını da barındıran bu filmde, bu tür öğelerin bulunmasını, filmi bir klasik western değil de, revizyonist western ya da postmodern western olarak kabul ederek anlayabiliriz; ki yönetmen çizgi-roman aşinalığından dolayı, çizgi-roman formatında, western kalıpları içinde bir nevi deneysel sinema yapmıştır aynı zamanda.
Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi kullanmaya devam ederseniz, bunu kabul ettiğinizi varsayarız.Tamam
yorumlar
bana ilginç gelen birşey vardı. Oda Sharon Stone’nun güneş gözlüklerİ. Yuvarlak siyah camlı. O tarihte güneş gözlüğü diye bişey varmıydı acaba?
Sam Raimi’nin tüm filmlerinde bulunan kara mizah tavrını da barındıran bu filmde, bu tür öğelerin bulunmasını, filmi bir klasik western değil de, revizyonist western ya da postmodern western olarak kabul ederek anlayabiliriz; ki yönetmen çizgi-roman aşinalığından dolayı, çizgi-roman formatında, western kalıpları içinde bir nevi deneysel sinema yapmıştır aynı zamanda.
eski western filmlere taparım, yeni kuşak western’lere ise pek kanım kaynamadı. nedeni eli yüzü tertemiz, sinek kaydı traşlı tipler olabilir.
bu başlıklar anlamış diilim arkadaşlar, açıklarmısınız:))
Ash Bonanza benim kahramanımdır 🙂
Yaşasın Sam Raimi.