bildirgec.org

uYuSs

9 yıl önce üye olmuş, 5 yazı yazmış. 0 yorum yazmış.

Linux Windows’a alternatif olabilir mi? Olamaz!

uYuSs | 10 December 2008 18:19

Yıllardan beri ev kullanıcılarının çoğunluğu Windows ile bilgisayar hayatlarına başlamış olsalarda, yaygınlığı sebebiyle Windows işletim sisteminin virüs vb. ataklara maruz kalması windows’un linux’un tek savunma kalesi diye adlandırabileceğim “güvenli”laflarını ortaya çıkarmaktadır. Zaten “Biz özgürüz, güvenliyiz” sözlerinden başka elle tutulacak bir tarafları da yoktur. (Bknz. Linux) Düşünün öyle bir işletim sistemi ki Linux, “Çok iyi çok iyi”diyenler bile kıyaslamalarını tek başına değil Windows üzerinden prim yaparak ortaya dökmektedirler. “Windows gelmiş geçmiş en iyi işletim sistemi mi?”Diye bize sorsalar cevabımız elbetteki “Hayır” olacaktır. Ancak “Windows mu? Linux mu?”diye sorsalar işte böyle bir yazıyı ortaya koymak şarttır. Sonuç olarak biz bu konuda son noktayı koyacak kişiler olmasak ta gelin bu yazıda size “Windows mu? Yoksa Linux mu? Gerekiyor” sorusuna cevap arayalım.

Just to it Nike

uYuSs | 31 July 2006 23:35

Sıcak bir pazar gününde youtubeda gözüme çarpan Nike reklamı. Konsept diğerlerinde olduğu gibi harika. Bu sefer futbolcularımız cehennem zebanileriyle takılıyor 🙂

izleyelim

Tüüü rezil mi rezil ben tüüü

uYuSs | 14 July 2006 09:36

Bu gün resmen rezilliklerin rezilliğini yaşadım. Yerin dibine geçtim desem yeridir. Gerçi millet rahatsız bu diyo sallamıyo ama abi resmen teoride rezillik. Olayı anlatayımda dinleyin. Nasıl oldu bilmiyorum ama tam bir Türk insanı rolündeydim bu gün. Neyse olaya gelelim…

Akşam 9 buçuğa kadar ajansta takılıyoduk. Atölye tarafı dergi mergi yetiştiriyo derken ben de hadi daha geç olmadan eve basayım gideyim dedim. Neyse bir arkadaş daha var bayan oda Anadolu yakasında oturuyor tabi dedi “Cenk neyle gidiyosun?” falan. Uzun lafın kısası çıktık dedik beraber geçelim karşıya. Hadi ben de dedim ki Taksim’e metroyla gidelim.

Bizi bu adamlar savunmuş.

uYuSs | 14 July 2006 06:42

Ya ben tarihten resimlere bakınca çok garip hissediyorum, yapılan savaşlarda kanını dökenlerin fotoğraflarını görüp, bizi bu zamana taşıyan yiğitler “demek bu insanlarmış” demekten kendimi alamıyorum. Yine gözüme çarptı paylaşmak istedim. Osmanlı askerlerinin savaş fotoğrafları. Her Türk evladı bakmalı, insanı bi takım ironilerle kendini sorgulatıyor yada bende bu hissi yaşatıyor bilemiyorum.

12345