bildirgec.org

Site arşivi: hafif

1929823 numaralı blog

hafifuyku | 10 January 1998 12:22

Eminönü’nde eski bir iplikhanenin ikinci katında bir Hayal Laboratuarı kurulmuş. Java, Flash ve ellerine geçen diğer şeylerle edebi deneyler yapıyorlar. Bilinçli bozuk html’ler ve bir sürü görülesi retro nesne var. İlk eylemleri süper: 19 Ocak Cuma gecesi saat 22’de Mahmutpaşa’yı Eminönü’ne bağlayan ara sokaklarda herkes tek başına karanlıkta dolaşacak. Hatırlarsam gidicem.

Graffiti

peximet | 10 January 1998 12:22

New York City Graffiti sanatçıların adlarından, üzerine yapılan tramvay arabalarına kadar indexlemişler fotoğrafları. zevkli. bu da güzel yaa hadi ya eli fırça tutanlar lütfen. duvarlar çok boş.

GUI – Timeline

cemshid | 10 January 1998 12:22

GUI Timeline : GUI’nin tarihsel gelişimi üzerine bir site. Vay be adamlar nelere katlanmış, yahu demek için birebir. Halimize şükredelim…

SimCity ressamı

hafifuyku | 10 January 1998 12:22

Jon Haddock, yüzyılın önemli olaylarının (artı bir kaç da kurgu olayın) SimCity stilinde screenshot‘larını almış,…. eliyle,.. sanat yani…

500mb’lik ucuz optik disk

hafifuyku | 10 January 1998 12:22

DataPlay 10$’dan ucuza 500MB’lık optik disk. Kibrit kutusu boyutlarında! Sonunda adam gibi MP3Man’ler yapacaklar. (Müzik şirketleri izin verirse tabii, olay benzin şirketleri ve güneş enerjisi durumuna dönüşecek nerdeyse…) Konu hakkındaki Wired makalesi için şöyle buyrun,…

792554 numaralı blog

hafifuyku | 10 January 1998 12:22

Titredim… domain adımı tehlikede hissettim.. off yani,.. adamlar (yani ixir) zuxxi.com‘u evirip çevirip zakki.com diye alış veriş sitesi yumurtladıktan sonra, chat sitelerine de Chat Kapı ismini vermişler. Şimdilik domain adı hala bende. Ama bütün sitelerindeki basın bültenlerinde chat sitemiz http://www.chatkapi.com’da yazıyo. Bi şekilde domain’imi mi yürütecekler ne yapacaklar, yarabbim. tırs, tırs… hayır isim yeni expire etti de yeniden ödedim…