şahan yeni sayılır. bir kaç defa rastladım tv’de ciddi yapıyor işini. girdiği kamuflajı da koruyor hani. okan bayülgen bana artık çok itici gelmeye başladı.günümüz komedyenlerinden başlıca; beyazıt öztürk, cem yılmaz, yılmaz erdoğan, ata demirer bunlar cok cana yakın ve sempatik insanlar, gerçektende zevk alıyorsunuz showlarından. ama okan çok yapay, esprileri basit kaçıyor. tv proğramlarında boş değil ama bir komedyen olamaz.
ah be talos durdun durdun yine atsan atılmaz satsan satılmaz kıvamında arkasından sifon sesinin iyi gideceği bir hareket sundun bizlere.aslına bakarsan bu kadar dal bir hal almak için çaba sarfettiğini de düşünmüyor değilim. espri veya genel olarak mizah anlayışı konusunda hiçbir tartışmaya girecek değilim fakat trajik olan durum ; okan bayülgenin bir komedyen olamayacağını söylemen. bu yaşına rağmen hala içinde olduğun duruma pek bir faydası olur mu bilmem ama sormadan geçemeyeceğim okan bayülgenin komedyen olmak için bir çaba içinde olduğunu mu düşünüyorsun? okan bayülgen fikrimce tiyatro sahnesinin tozunu yutmuş iyi bir oyuncu ve televizyon programcısıdır. yani bahsettiğin ideal damat özelliklerine sahip yumurta gibi muhallebi çocukları, arka arkaya döşenmiş ucuz edebiyat kırıntılarını puslu bir sesle okuyunca kendini şair sanan anadolu delikanlılığı sömürgeni insanların ortaya koydukları senin canına yakın geliyor olabilir. belki biraz tekrar gibi olacak ama bu saate kadar algılayamamış olmandan yola çıkarak tekrarlamaktan çekinmeden diyorum ki okanın komedyenlik ile ilgili bir iddası zaten yok. bir oyuncu ve televizyon programcısı olarak belli standartların üzerinde bir başarıya sahip olduğunu inkar edemeyiz fakat son zamanlarda temposu biraz düşmüş olabilir.
o yüzden proğramlarında her zaman skeçleri komik bir biçime sokmaya çalışıyor değilmi? o yüzden iki kro rolüne girip global olan gündemden bahsediyor ritimli ve hızlı bir şekilde. sesi, görüntüsü, ve bıyıkları ile hiç komedyen olmak için değil saçmalamak için yapıyor o skeçleri, veterelerine diyorsun sen allahını seversen ya. kim anlamıyor komedyenlikten “yani bahsettiğin ideal damat özelliklerine sahip yumurta gibi muhallebi çocukları, arka arkaya döşenmiş ucuz edebiyat kırıntılarını puslu bir sesle okuyunca kendini şair sanan anadolu delikanlılığı sömürgeni insanların ortaya koydukları senin canına yakın geliyor olabilir.” umarım ne dediğinin farkındasındır sana basitmi geliyor böyle şeyler komedyenlik nasıl birşey? neye göre gülünmeli? aaa şu espri çok demode eskilerden bahsediyooooooooo gülmeyelimm protestoooooo kendini kanıtlayan insanlardan bahsediyoruz… bir ata demirer belki bu söylediğin tarife uyabilir. cem yılmaz için yanından geçirebilirsin, yılmaz erdoğan işini en ciddi yapanlardan. belki en ciddi komedyen.okan gibi bir ineğide savunmana şaşırıyorum ben. adamı bir üstünde gezdirmediğin kaldı. hani görsen ayaklarına sarılacan sanki; okan abiiiii senin kadar ciddi bir şekilde işini yapan biri yok abiii ver ver ayaklarını öpim…herifin iyi bir proğramcı olduğunu biliyorum, tiyatronun tozunu yuttuğunu da, ama komiklik yapmaya çalışıyor bunu gizliyemez(sin). öyle bir çabası olduğunuda DÜŞÜNÜYORUM ve eminim…
kavga etmeyiniz.. ikiniz de kocaman adamlarsınız.. evlenecek çağa geldiniz belki.. yapmayınız.. gören görmeyen de çocuk vs.. zannedecek.. tamam uzaklaşın şimdi.. hadi oky
abi bırak şimdi ya, ikimizde biliyoruz gerçeği, orda komiklik yapmaya çalıştın, olmadı işte. yani bu kötü bişiy değil ki, oluyo arada hepimize. burada ilginç olan okan bayülgen’i komiklik yapmaya kasan biri olarak yererken kendin de öyle yapman. ya da okan bayülgen’i senin anlamadığın gibi ben de seni anlayamadım. gerçi okan bayülgen’in anlaşılmayacak bi yanı da yok. senin de.
ben neden okanı koruyayim ki aptal. en son yazdığımı bir daha oku diycem ama yararı olabilseydi olmuştu zaten. denyo, o adam ve ekibi tv programlarında sketc hazırlıyor ve hatta bazı karakterleri kendisi oynuyor olabilir ama bu hala onun komedyen olmaya calistigini gostermez. dedigim gibi oyunculuk ile ilgili durumlarda yer almaya çalıştığını söyleyebilirsin. salak benim muahallebi çocuğu diye bahsettiğim; beyaz, anadolu gencligi sömürgeni ve puslu kelimelerin şairi de y.erdoğan veya soyadı herneyse bıyıklı her filmi çekerken kimi kovalıyorsa onu başrolde oynatan adamdan bahsediyordum. yazık olan senin bunlardan hiç birine yakın bir çağrışım bile üretememiş olmandan sonra bu açıklamaları yapmak zorunda kalmam. e bu kadar şeyden sonra sen komedyen, oyuncu ve tv programcısı gibi bazı kavramlardan uzak beyinsizliğin için benim yapabileceğim bir şey yok. bir üstüme çıkartmadığım kalmış bidi bidi hata ben de sana laf anlatmaya çalışıyorum. düpedüz salaksın bir yerde birine aferin komiklik olsun diye yapmadığımı anlayabilecek kapasitedesin diyorsun ama kapasite konusunda konuşabilecek insanlardan olmadığın açık ortada.
demek ki ben yanlış anlamışım okan’ı diye düşünür üzülürdüm takoztalos.günümüz komedyenlerinden başlıca; beyazıt öztürk, cem yılmaz, yılmaz erdoğan, ata demirer bunlar cok cana yakın ve sempatik insanlar, gerçektende zevk alıyorsunuz showlarından.şu cümleye bak ayghh üzerine kusuyorum müsaadenle ve sana laf anlatmaya çalışmıycam artık. oky ve be_goodie ye de aynısını tavsiye ediyorum..malum ne kadar anlatırsan anlat; karşındakinin anladığı kadarsındır nokta.
salakmışım gerçekten ne taş atıyorum ki..insanlara önem vermeyen, aşşalayan, rezil eden, havalı, boyu 1 metre bir herif için söylenenlere bak ya!ataların lafı hiçbir zaman atılmaz ;”Deveye diken, insana ….. yarar.”bu da olsun nokta sen ve senin gibi aşşalıklara.
sırası ile;aptal, denyo, salak, beyinsiz, düpedüz salaksın, kapasite konusunda konuşabilecek insanlardan olmadığın açık ortada.eee başka?her konu sizin üstün bilginize dayanarak konuşulmalı değilmie gerzek kafalı ben öyle anladım. yok şöyle anlamışsın yok böyle anlamışsın bıdı bıdı… senin söylediğin şekildemi olması gerek herşeyin… senin anlattığın gibimi anlıyacağım lan mal. ben öyle anlarım başkası şöyle anlar ….bırak ya sen ve senin gibi gerzekler bir konu hakkında sizin karşıt düşüncenizi sergileyen birisi oldumu hemen dayarsınız lafları, herkes sizinlew aynıdüşünecek diye birşey yok değilmi psikolojik manyakbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee godddddddieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ben espri anlayışından konuşmaya gerek olmadığını bunun anlamsız olacağını söyledim. okan bayülgenin tarzını veya zartını zurtunu beyenmiyor olabilirsin. anlaman veya anlamaman da konu değil ve önemli de değil. sadece komedyen değildurumun gerçekten vahim. talos senin boyun kaç? (bu espri değil mümkünse açıklarsan sevinirim)üzülme
sadece talos değil yav, özellikle o şekilde kullananlar var, o yüzden dikkatimi çekti “haa” dedim “talos da onlardan”. hatalı harf kullanımından müebbet verecek değiliz tabi, bu şey gibi: hanibiri R’leri söyleyemez ve dikkatinizi çeker ya, “aa sen R’leri söyleyemiyor musun?” deriz, öyle işte. ehehe.
“arka arkaya döşenmiş ucuz edebiyat kırıntılarını puslu bir sesle okuyunca kendini şair sanan anadolu delikanlılığı sömürgeni insanların ortaya koydukları senin canına yakın geliyor olabilir.”hayatında hiç şiir okudun mu veya hiç tiyatro izledin mi bilmiyorum ama bu kadar ileri geri konuşman beni bu siteye üye yaptı. yılmaz erdoğanın(soyadı erdoğan)kişiliği beni ilgilendirmez ama kalemi hakkında bu kadar salakça açıklama ilk defa duyuyorum ayrıca eğer vizontele olmasaydı emin ol gora bu kadar rahat çekilemezdi sende izleyemezdin. ayrıca vizonteleyide izlemedim gibi salak bi cümle daha etme lütfen. ayrıca eğer bana bir seyhler oluyor’u fırsatın olurda izlersen bu söylediklerinden utanacağından eminim. veya hiç bir şey yapamasan bile şu cümle gibi bir cümle daha yazarsan bana sevinirim…”hangimiz daha çok yalan söndürdü çay bardaklarında hangisi talandı demli öpücüklerin buhularda yitirilen kimin adıydı soyulurmuydu kabuğu hayatın yoksa bütün vitamini kabuğundamıydı şehre bir yağmur yağdı ben ağladım…”yağdıkça..yılmaz erdoğan (soyadı erdoğan)
bence olay o deil olay.. olay tamamen bok atma meselesi sevmediklerimize bile saygı duyamamak tmm dier komedyenleri sevmio olabilirsin ama neden bok atıosun izlemiorm de geç. zaten mizah anlayışını tartışmak çok saçma kimin neye güldüğüne sen karar veremezsin. ama kimseyede yakın durmuosan kendi mizahını yaparsın bizde güleriz. nese çok asabi olduğumu zannedicek millet 🙂 ama bu özellikle sinema olayı beni çileden çıkarıyor…
bence olay o deil olay.. olay tamamen bok atma meselesi sevmediklerimize bile saygı duyamamak tmm dier komedyenleri sevmio olabilirsin ama neden bok atıosun izlemiorm de geç. zaten mizah anlayışını tartışmak çok saçma kimin neye güldüğüne sen karar veremezsin. ama kimseyede yakın durmuosan kendi mizahını yaparsın bizde güleriz. nese çok asabi olduğumu zannedicek millet 🙂 ama bu özellikle sinema olayı beni çileden çıkarıyor…
Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi kullanmaya devam ederseniz, bunu kabul ettiğinizi varsayarız.Tamam
yorumlar
Çok çok teşekkürler herkes anlatıyordu çok merak etmiştim.
şahan yeni sayılır. bir kaç defa rastladım tv’de ciddi yapıyor işini. girdiği kamuflajı da koruyor hani. okan bayülgen bana artık çok itici gelmeye başladı.günümüz komedyenlerinden başlıca; beyazıt öztürk, cem yılmaz, yılmaz erdoğan, ata demirer bunlar cok cana yakın ve sempatik insanlar, gerçektende zevk alıyorsunuz showlarından. ama okan çok yapay, esprileri basit kaçıyor. tv proğramlarında boş değil ama bir komedyen olamaz.
şuna anlayamıyorum desene.
ah be talos durdun durdun yine atsan atılmaz satsan satılmaz kıvamında arkasından sifon sesinin iyi gideceği bir hareket sundun bizlere.aslına bakarsan bu kadar dal bir hal almak için çaba sarfettiğini de düşünmüyor değilim. espri veya genel olarak mizah anlayışı konusunda hiçbir tartışmaya girecek değilim fakat trajik olan durum ; okan bayülgenin bir komedyen olamayacağını söylemen. bu yaşına rağmen hala içinde olduğun duruma pek bir faydası olur mu bilmem ama sormadan geçemeyeceğim okan bayülgenin komedyen olmak için bir çaba içinde olduğunu mu düşünüyorsun? okan bayülgen fikrimce tiyatro sahnesinin tozunu yutmuş iyi bir oyuncu ve televizyon programcısıdır. yani bahsettiğin ideal damat özelliklerine sahip yumurta gibi muhallebi çocukları, arka arkaya döşenmiş ucuz edebiyat kırıntılarını puslu bir sesle okuyunca kendini şair sanan anadolu delikanlılığı sömürgeni insanların ortaya koydukları senin canına yakın geliyor olabilir. belki biraz tekrar gibi olacak ama bu saate kadar algılayamamış olmandan yola çıkarak tekrarlamaktan çekinmeden diyorum ki okanın komedyenlik ile ilgili bir iddası zaten yok. bir oyuncu ve televizyon programcısı olarak belli standartların üzerinde bir başarıya sahip olduğunu inkar edemeyiz fakat son zamanlarda temposu biraz düşmüş olabilir.
o yüzden proğramlarında her zaman skeçleri komik bir biçime sokmaya çalışıyor değilmi? o yüzden iki kro rolüne girip global olan gündemden bahsediyor ritimli ve hızlı bir şekilde. sesi, görüntüsü, ve bıyıkları ile hiç komedyen olmak için değil saçmalamak için yapıyor o skeçleri, veterelerine diyorsun sen allahını seversen ya. kim anlamıyor komedyenlikten “yani bahsettiğin ideal damat özelliklerine sahip yumurta gibi muhallebi çocukları, arka arkaya döşenmiş ucuz edebiyat kırıntılarını puslu bir sesle okuyunca kendini şair sanan anadolu delikanlılığı sömürgeni insanların ortaya koydukları senin canına yakın geliyor olabilir.” umarım ne dediğinin farkındasındır sana basitmi geliyor böyle şeyler komedyenlik nasıl birşey? neye göre gülünmeli? aaa şu espri çok demode eskilerden bahsediyooooooooo gülmeyelimm protestoooooo kendini kanıtlayan insanlardan bahsediyoruz… bir ata demirer belki bu söylediğin tarife uyabilir. cem yılmaz için yanından geçirebilirsin, yılmaz erdoğan işini en ciddi yapanlardan. belki en ciddi komedyen.okan gibi bir ineğide savunmana şaşırıyorum ben. adamı bir üstünde gezdirmediğin kaldı. hani görsen ayaklarına sarılacan sanki; okan abiiiii senin kadar ciddi bir şekilde işini yapan biri yok abiii ver ver ayaklarını öpim…herifin iyi bir proğramcı olduğunu biliyorum, tiyatronun tozunu yuttuğunu da, ama komiklik yapmaya çalışıyor bunu gizliyemez(sin). öyle bir çabası olduğunuda DÜŞÜNÜYORUM ve eminim…
‘komiklik nedir’ bilemiycem ama ‘komiklik ne değildir’ ben az önce gördüm: “okan abi ayaklarını öpim”, “bu espri çok demode gülmüyorum protestoo”
dikkatli bak, komiklik yapmadığımı anlayabilecek kapasiteye sahipsin…
kavga etmeyiniz.. ikiniz de kocaman adamlarsınız.. evlenecek çağa geldiniz belki.. yapmayınız.. gören görmeyen de çocuk vs.. zannedecek.. tamam uzaklaşın şimdi.. hadi oky
abi bırak şimdi ya, ikimizde biliyoruz gerçeği, orda komiklik yapmaya çalıştın, olmadı işte. yani bu kötü bişiy değil ki, oluyo arada hepimize. burada ilginç olan okan bayülgen’i komiklik yapmaya kasan biri olarak yererken kendin de öyle yapman. ya da okan bayülgen’i senin anlamadığın gibi ben de seni anlayamadım. gerçi okan bayülgen’in anlaşılmayacak bi yanı da yok. senin de.
ben neden okanı koruyayim ki aptal. en son yazdığımı bir daha oku diycem ama yararı olabilseydi olmuştu zaten. denyo, o adam ve ekibi tv programlarında sketc hazırlıyor ve hatta bazı karakterleri kendisi oynuyor olabilir ama bu hala onun komedyen olmaya calistigini gostermez. dedigim gibi oyunculuk ile ilgili durumlarda yer almaya çalıştığını söyleyebilirsin. salak benim muahallebi çocuğu diye bahsettiğim; beyaz, anadolu gencligi sömürgeni ve puslu kelimelerin şairi de y.erdoğan veya soyadı herneyse bıyıklı her filmi çekerken kimi kovalıyorsa onu başrolde oynatan adamdan bahsediyordum. yazık olan senin bunlardan hiç birine yakın bir çağrışım bile üretememiş olmandan sonra bu açıklamaları yapmak zorunda kalmam. e bu kadar şeyden sonra sen komedyen, oyuncu ve tv programcısı gibi bazı kavramlardan uzak beyinsizliğin için benim yapabileceğim bir şey yok. bir üstüme çıkartmadığım kalmış bidi bidi hata ben de sana laf anlatmaya çalışıyorum. düpedüz salaksın bir yerde birine aferin komiklik olsun diye yapmadığımı anlayabilecek kapasitedesin diyorsun ama kapasite konusunda konuşabilecek insanlardan olmadığın açık ortada.
demek ki ben yanlış anlamışım okan’ı diye düşünür üzülürdüm takoztalos.günümüz komedyenlerinden başlıca; beyazıt öztürk, cem yılmaz, yılmaz erdoğan, ata demirer bunlar cok cana yakın ve sempatik insanlar, gerçektende zevk alıyorsunuz showlarından.şu cümleye bak ayghh üzerine kusuyorum müsaadenle ve sana laf anlatmaya çalışmıycam artık. oky ve be_goodie ye de aynısını tavsiye ediyorum..malum ne kadar anlatırsan anlat; karşındakinin anladığı kadarsındır nokta.
salakmışım gerçekten ne taş atıyorum ki..insanlara önem vermeyen, aşşalayan, rezil eden, havalı, boyu 1 metre bir herif için söylenenlere bak ya!ataların lafı hiçbir zaman atılmaz ;”Deveye diken, insana ….. yarar.”bu da olsun nokta sen ve senin gibi aşşalıklara.
atalarımızın bi lafı daha var ama: “boyu değil, işlevi daha mühim” deyü.
sırası ile;aptal, denyo, salak, beyinsiz, düpedüz salaksın, kapasite konusunda konuşabilecek insanlardan olmadığın açık ortada.eee başka?her konu sizin üstün bilginize dayanarak konuşulmalı değilmie gerzek kafalı ben öyle anladım. yok şöyle anlamışsın yok böyle anlamışsın bıdı bıdı… senin söylediğin şekildemi olması gerek herşeyin… senin anlattığın gibimi anlıyacağım lan mal. ben öyle anlarım başkası şöyle anlar ….bırak ya sen ve senin gibi gerzekler bir konu hakkında sizin karşıt düşüncenizi sergileyen birisi oldumu hemen dayarsınız lafları, herkes sizinlew aynıdüşünecek diye birşey yok değilmi psikolojik manyakbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee godddddddieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ben espri anlayışından konuşmaya gerek olmadığını bunun anlamsız olacağını söyledim. okan bayülgenin tarzını veya zartını zurtunu beyenmiyor olabilirsin. anlaman veya anlamaman da konu değil ve önemli de değil. sadece komedyen değildurumun gerçekten vahim. talos senin boyun kaç? (bu espri değil mümkünse açıklarsan sevinirim)üzülme
proğram nedir ya?hani okunuşu proğram diyeceğim, o da değil. Kimsenin de dikkatini çekmedi. Ben mi yanlış biliyorum?
benim de dikkatimi çekmişti. çok sinir bozucu geliyor kulağa değil mi?
ya olur o kadarı nolmuş yani bi harfi yanlış yamış diye. adamın yazdıklarını okuduktan sonra g yumuşak olmuş olmamış takılmayalım bence
sadece talos değil yav, özellikle o şekilde kullananlar var, o yüzden dikkatimi çekti “haa” dedim “talos da onlardan”. hatalı harf kullanımından müebbet verecek değiliz tabi, bu şey gibi: hanibiri R’leri söyleyemez ve dikkatinizi çeker ya, “aa sen R’leri söyleyemiyor musun?” deriz, öyle işte. ehehe.
vahim olması görecelidir koçum.boyum ise; 1.84
beylker kavga etmeyi bırakalımda.. şahanın getirdiği guzellikleri konuşalım ha ne dersiniz..zaga dada ing dersleri Muhteşemmmm!!
ya da başka hangi siteden alacağımı z..
“arka arkaya döşenmiş ucuz edebiyat kırıntılarını puslu bir sesle okuyunca kendini şair sanan anadolu delikanlılığı sömürgeni insanların ortaya koydukları senin canına yakın geliyor olabilir.”hayatında hiç şiir okudun mu veya hiç tiyatro izledin mi bilmiyorum ama bu kadar ileri geri konuşman beni bu siteye üye yaptı. yılmaz erdoğanın(soyadı erdoğan)kişiliği beni ilgilendirmez ama kalemi hakkında bu kadar salakça açıklama ilk defa duyuyorum ayrıca eğer vizontele olmasaydı emin ol gora bu kadar rahat çekilemezdi sende izleyemezdin. ayrıca vizonteleyide izlemedim gibi salak bi cümle daha etme lütfen. ayrıca eğer bana bir seyhler oluyor’u fırsatın olurda izlersen bu söylediklerinden utanacağından eminim. veya hiç bir şey yapamasan bile şu cümle gibi bir cümle daha yazarsan bana sevinirim…”hangimiz daha çok yalan söndürdü çay bardaklarında hangisi talandı demli öpücüklerin buhularda yitirilen kimin adıydı soyulurmuydu kabuğu hayatın yoksa bütün vitamini kabuğundamıydı şehre bir yağmur yağdı ben ağladım…”yağdıkça..yılmaz erdoğan (soyadı erdoğan)
güzel çeviri ama tırıvırı adamın kalemine diycek yok ok. ama olaya baktıgın pencerinin kendi bakış açından küçük oldugunu gördüm yada öyle sandım
demesem içimde patlardı
bence olay o deil olay.. olay tamamen bok atma meselesi sevmediklerimize bile saygı duyamamak tmm dier komedyenleri sevmio olabilirsin ama neden bok atıosun izlemiorm de geç. zaten mizah anlayışını tartışmak çok saçma kimin neye güldüğüne sen karar veremezsin. ama kimseyede yakın durmuosan kendi mizahını yaparsın bizde güleriz. nese çok asabi olduğumu zannedicek millet 🙂 ama bu özellikle sinema olayı beni çileden çıkarıyor…
bence olay o deil olay.. olay tamamen bok atma meselesi sevmediklerimize bile saygı duyamamak tmm dier komedyenleri sevmio olabilirsin ama neden bok atıosun izlemiorm de geç. zaten mizah anlayışını tartışmak çok saçma kimin neye güldüğüne sen karar veremezsin. ama kimseyede yakın durmuosan kendi mizahını yaparsın bizde güleriz. nese çok asabi olduğumu zannedicek millet 🙂 ama bu özellikle sinema olayı beni çileden çıkarıyor…