ne önemi var? bu saçma tartışmalar hiç sona ermez mi?arkadaş yaşa dinini, önce bu dünyadaki görevlerini yerine getir o tarafı yaradana bırak.cennette hangi dil konuşulacak, kaç yaşında olunacak, neler yenilecek, neler içilecek, meleklerin kanadı var mı, gılman ve huriler var mı, köşkler kaç katlı, balın kaç çeşidi var? boş adamlar ve boş işler bunlar
ne önemi var? bu saçma tartışmalar hiç sona ermez mi?arkadaş yaşa dinini, önce bu dünyadaki görevlerini yerine getir o tarafı yaradana bırak.cennette hangi dil konuşulacak, kaç yaşında olunacak, neler yenilecek, neler içilecek, meleklerin kanadı var mı, gılman ve huriler var mı, köşkler kaç katlı, balın kaç çeşidi var? boş adamlar ve boş işler bunlar
Aynen katılıyorum. Bizanslıların meleklerin kanat sayısına takmasıyla aynı vahamette.Dini folklor ve gelenek haline getirmenin, dinin temel kaynaklarını okumamanın ve tabii ki kolaya kaçmanın sonu. O kadar birbirinden önemli meseleyi hallettin cennetin derdine düştün.Allah’a kulluğun sebebi ileride verilmesi muhtemel güzelliklerin değil, bizzat hâli hazırda bize emanet verilen nimetlerin kirasının bedelidir.
Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi kullanmaya devam ederseniz, bunu kabul ettiğinizi varsayarız.Tamam
yorumlar
gtfo
LMHO
koskoca bir “haaadiiii lennnn!!” çekiyorum…
amin.
ne önemi var? bu saçma tartışmalar hiç sona ermez mi?arkadaş yaşa dinini, önce bu dünyadaki görevlerini yerine getir o tarafı yaradana bırak.cennette hangi dil konuşulacak, kaç yaşında olunacak, neler yenilecek, neler içilecek, meleklerin kanadı var mı, gılman ve huriler var mı, köşkler kaç katlı, balın kaç çeşidi var? boş adamlar ve boş işler bunlar
bence bu sorulari sormak gayet mantikli, ateizme dogru giden bir yol :-)sormaya devammmm
Aynen katılıyorum. Bizanslıların meleklerin kanat sayısına takmasıyla aynı vahamette.Dini folklor ve gelenek haline getirmenin, dinin temel kaynaklarını okumamanın ve tabii ki kolaya kaçmanın sonu. O kadar birbirinden önemli meseleyi hallettin cennetin derdine düştün.Allah’a kulluğun sebebi ileride verilmesi muhtemel güzelliklerin değil, bizzat hâli hazırda bize emanet verilen nimetlerin kirasının bedelidir.