bildirgec.org

duyuru: hafif mimleri

hafifuyku | 17 October 2007 00:53

merhaba, bu günden itibaren hafif’in mimleri gelir hesaplamalarında dikkate alınmıyor. mimlerin bundan sonra elde edecekleri gelir o gün yazıları okunmuş (yine okunma oranına göre) diğer yazı sahiplerine paylaştırılacak. hayırlı olsun.

Yorum yapabilmek için giriş yapmış olmalısınız.

duyuru: hafif mimleri

hafifuyku | 17 October 2007 00:49

merhaba, bu günden itibaren hafif’in mimleri gelir hesaplamalarında dikkate alınmıyor. mimlerin bundan sonra elde edecekleri gelir diğer yazı sahiplerine paylaştırılacak. hayırlı olsun.

yorumlar

SCAR TISSUE | 17 October 2007 02:36

güzel bir uygulama bence. herkes kendi çıkarından çok artık sitenin çıkarını düşünecektir.yani siteye ne kadar güzel mimler eklenirse site üyesi yazarlar bu durumdan kazançlı çıkacak. sevindim.

Kommix | 17 October 2007 10:06

Ben bu olayı bilseydim bol bol mim eklerdim :))) Şaka yapıyorum ama hakikaten mimlerin başından beri gelir sağlamıyor sanıyordum. İyi olmuş.

modela | 17 October 2007 11:10

rezalet, kaoatıyorum hesabı. günde 20 dolar kazanıyordum :Dşaka bir yana işin suyu çıkmıştı.

tunchh | 17 October 2007 11:10

iyi ve mantıklı bir uygulama…e şimdi daha çok mim mi eklemeliyiz 🙂

Razielz | 17 October 2007 11:38

herkesin habari yoktur, millet tam anlamiyla bi anlasa goreceksiniz ki azalma olacaktir.

runnaal | 17 October 2007 12:35

kesitirip atmasaylardıya hiç yoktan biraz caba gösterip değerli mimleri bu kapsama alsalardı daha ii olurdu gibi geliyor

emsvizyon | 17 October 2007 13:30

tüh bee oysaki mimlerdeki bir yazım bile 19 dolar etmişti, gördün mü battık :))

toggo | 17 October 2007 15:03

Abi Mimden para vermeseniz ne olur verseniz ne olur, Ben mimden para kazanıldığını bile bilmiyordum ki zaten sanırım bir çok kişide para kazanmak için vermiyordu mimleri.

toggo | 17 October 2007 15:23

Boşversene hocam bu mimlerin faydası paradan daha önemlidir Webmasterlar için 😉

kayvenk | 17 October 2007 16:53

serbest ve gündem bölümlerine gönderilenler de rss ile takip edilebilse çok güzel olur. (Konuyla alakası yok tabi)

SCAR TISSUE | 17 October 2007 17:15

bence mimlerde en azından serbest kısmına kaymalı ve link hakkında ufak bir yazı yazmalıyız. Böylece bence oyyla.com ve tusl.com gibi bir link paylaşım sitesi de olur.

iso1000 | 17 October 2007 17:43

Sonuçta mimlerde bir okuyucu kitlesi oluşturuyordu Hafif için,mimleri yok saymak bence kazanç paylaşım esaslı bir site olan hafif’e uymadı.En azından daha az bir oran ile gelir verilmelidir.Benim mimlerimde düşme olacağı kesin.

iso1000 | 17 October 2007 17:48

Bu zamana kadar olan mimlerin geliri kullanıcıya aittir.Bundan sonraki mimlerin geliri dağıtılabilir.Eğer önceki mimlerin geliri de dağıtılacaksa bu uygun bir davranış olmaz.Yarın da bildirgec’deki yazılarımıza el konmayacağını nereden bileceğiz.Yanlış mı anlıyorum yoksa yazıyı…

gkaraarslan | 17 October 2007 19:10

önceki mimleri alacaklarını sanmıyorum.sonuçta onlar bizim hesabımızda duruyor.bugünden sonra kazançlara ortak olarak paylaştırılacak.benim anlamadığım da şu.şimdi mim yazan veya yazmayan herekese mi paylaştırılacak kazançlar?yoksa sadece mim yazarları arasında mı paylaştırılacak?

SCAR TISSUE | 17 October 2007 19:35

benim anladığım şu:bir gün içerisindeki mim yazanların toplam gelir paylarını kaç üye varsa hafif onu bölüştürülcek.anlamadığım nokta ise şurası peki diğer günlerde ne olacak. sonuçta yolladığımız 2 3 ay önceki mim bile cent getirmekte idi. ta o günlerin payıda mı bölüşülecek.

benbey[pilli_silinen_hesap] | 17 October 2007 19:51

urb5 komünite hırkasına bürünülse, daha bi keyifli oluridi. ciddiyim.kullanıcıya ööle çeyrek porsiyon demokrasi, yanına kayık tabakta zopa, ağzı geniş kola bardağında yasalar sınırında propaganda/içdökmesuyu; pek bi lezzetsiz.salaş desem diil. popüler de diil. mynet tadında, saadet zinciri olduk vesselam :)ahâli para istiyor. lâkin, emek vermeden:) benzer içerikte ve söylemdeki yüzlerce yazıyı onaylıyorsunuz. müstâhak olan bitenler.vakti/derdi çoklardan yorulmuşsunuzdur, eminim.komünite, komünite:burası dördüncü koğuştur benim abimbak; camları yoktur, kırıktırne bacası tüter ne de sobasıherneyse benim abimver bir cigara zuladan, yanalım

hayalci [pilli_silinen_hesap] | 17 October 2007 21:12

1. Bir ara meraktan”Bu mimlerden bize para düşüyor mu acep?”diye arama yapmıştım, ama birşey bulamamıştım.Ben mi bulamadım, günlükten ve soru (bildirgeç)kısımlarından gelir elde etmediğimizi biliyordum mesela.2. Mimler için yeni bir düzenleme yapma imkanı olsa;kaçırdığımız ama kaçırdığımızı farkettiğimizde üzülebileceğimizmimlere ulaşabilmeyi kolaylaştıracakbir düzenleme…Örneğin: kategoriye göre sıralama vb.

Pasteis de Nata | 17 October 2007 22:22

peki… belki yeni olduğum için yanlış anlıyorum ama benim anladığım şu:artık hiç mim eklemeyen de, sürekli mim ekleyen de mimlerden gelen gelirleri eşit şekilde paylaşacak! Başkaları ne kadar mim eklerse ben o kadar kazanacağım, ben ne kadar eklersem başkaları o kadar kazanacak!böyle mi yani?

hafifuyku | 17 October 2007 22:25

merhaba, iki konuyu aydınlatayım:* mimlerden daha önce elde edilen gelirlere dokunmuyoruz.* bugünden sonra (eskiden yazılmış dahi olsa) bir mim’in payına düşen kazanç o gün (mim olmayan) yazıları ile gelir elde etmiş diğer insanlara dağılıyor.

Kommix | 17 October 2007 23:50

ikinci madde, yazı yazmayıp yalnızca mim girenlere para gelmemesi amacıyla çok haklı bir uygulama olmuş – gerçi ben de sürekli mim giriyorum, çok az yazım var ama ben parayı düşünmüyorum, yazılarımı da kendi blog’umda, beyn’imde yazıyorum :). şimdi şu “mimler gelir getirsin yoksa mimlerimi azaltırım” tarzı tehditlerde bulunan arkadaşların ikinci maddeye ne kadar sinirleneceğini tahmin edip yarılıyorum :)not: hayır pilli’den daha önce para almadım, şu anda birikmiş param ise 6 küsür dolar. hakikaten dalga geçiyorum yani paragöz mimcanlarla.

tunchh | 18 October 2007 08:09

* mimlerden daha önce elde edilen gelirlere dokunmuyoruz.e mantıklı tabi…* bugünden sonra (eskiden yazılmış dahi olsa) bir mim’in payına düşen kazanç o gün (mim olmayan) yazıları ile gelir elde etmiş diğer insanlara dağılıyor.daha çok yazı yazmaya teşvik edecek

pharmacid[pilli_silinen_hesap] | 18 October 2007 08:42

Eh arkadaşlar o kadarına da benim vaktim yok, olayın enkeyifli kısmı da ortadan kalktığına göre:)Zaten akşamdan akşama gelip başına oturabiliyordum, işin tek iyi yönü, bu zahmetten kurtulmuş oluyorum.Öyle veya böyle para olayı cazip kılıyor, kimse aksini söylemesin.Mim kirliliğine ben de karşıydım ama yorumların ortalığı boğduğu pislik, çok daha baskın oluyor nice yazıda.Onlara kısıtlama getirilmesi daha yerinde olurdu.Diyorum ya kumbaraya hergün atılan minicik paraların keyfe kattığı lezzet gibiydi, mim.Yoksa o paraya ihtiyaç duyulduğu için değil.Mim yayınlayanlayarak siteye katılımda bulunan paradan payını alamayacaksa, bu fazlasıyla haksızlık olur.Marifette de benzer bir uygulama yapılsın o zaman.Ben kendi yaptığım hobi ürünlerini tanıtıyorum.Diğer arkadaşlar ise hazır sitelerden link veriyorlar.O hazır link verenlerin kazancı şimdi bana ve benim gibi kendi yaptıklarını sergileyenlere katılsa 10 marifetteki katılım da fazlasıyla düşer.10 marifetin herhangi bir blogdan farkı kalmaz.Neyse site kararları editörlere, katılım keyfi de bizlere ait ne de olsa…

toggo | 18 October 2007 12:31

Pharmacid, genelde mimlerin linklerine dikkat et dostum hep medya kuruluşlarının haberlerine gidiyor. Bu da tekil ziyaretçi sayısını artırıyor evet dediğin gibi para cazip kılabilir ancak insanlar bu mimlerden ziyaretçi geldiği kadar ziyaretçi toplayabilmek için çok ciddi reklam giderleri harcıyor ve yeniliyorum ki bu mimlerin getirisinden çok ziyaretçileri ilgilendiriyor ve bu ziyaretçiler çok çok kıymetli.

toggo | 18 October 2007 13:13

Pilli Yönetimi yada benim linklerimi her kim kaldırıyorsa,Amacınız nedir linklerimi neden kaldırıyorsunuz kimin yarasına dokunuyorum onuda anlamış değilim konu ile ilgili defalarca mail attım size ancak hiç bir sebep belirtmiyorsunuz.

toggo | 18 October 2007 15:37

Arkadaşlar artık değil mimden para kazanmak mim ekleyemiyorum yönetici arkadaş saolsun mimlerimin reklam hissiyati verdiğini belirtiyor ben sadece burada yayınlanan mimler için belirttim bunu , burada mimlerin reklam hissiyati uyandırdığını görmek için yönetici olmak gerekmiyor linklerin üstünde biraz gezin yeterli.

ufopilotu | 18 October 2007 20:08

merhaba, bu günden itibaren hafif’in mimleri gelir hesaplamalarında dikkate alınmıyor.

mimlerin bundan sonra elde edecekleri gelir diğer yazı sahiplerine paylaştırılacak.

abi bu ne demek yaaa!!

ers | 18 October 2007 20:23

çelişkili iki cümle gibi görünse de “mim’lerin hit sayıları diğer yazılarınkine eklenmeyecek, dolayısı ile kimse mimden gelir elde etmeyecek, mimler yoluyla siteye giren kullanıcının kazandırdığı gelir yazı yazanların arasında paylaştırılacak.” gibi bir anlama geliyor.

zulcenaheyn[pilli_silinen_hesap] | 19 October 2007 00:04

önceden aşka düşünmüş olabilirim. peşinen söyliyim…mimin mimilmesini mimdirettikte.bundan yöneticilerin karı oluyor gibi. bundan gocunmuş değilim lakin, bunun ilerisi nedir. yakında hırsla yazılmış yazılardan da şikayet edip, tüm gelirleri mi kaldıralım.haaa! gelir dediğin nedir deyip geçmeyin. ben bilmem kaç aydır üyeyim, 9 $ birikmiş. her görende yüregim oynir ki çok çok ciddiyim bu laflarımda. ne de olsa bir pekiştireç. motive aracı. ben mutlu oluyorum işte…hasılı:ortamı kirleten mimin sağladığı kazançla beraber hırsılan yayınlanan mimler değildi ki. bence, mimlerin diğer silahşörlerle(serbest-gündem-keşif) aynı kefede sıralanmasıydı(işte böle)bence bunlar birbirinden ayrılmalı. kaç kere dicez canım. şu mimleri sağ tarafta sıralayı verin. bu yaşımdan sonra bana sukul mukul öğreteceksiniz. frontpec miydi? dirimvirir miydi. onlardan işte…

gkaraarslan | 19 October 2007 11:36

ismail türüt ve ebru-osman aşkı en çok kazandıran mimlerimdi.gitti dolarcıklar:))))kazançlarımın paylaştırılı sevgili hafif yazarları,kıymetimi bilin.hergün en az 1 dolar kazanıyodum.dün baktım.sadece 0.5 kazanmışım.ekmek kapısı kapandı:p

toggo | 19 October 2007 11:50

gkaraarslan İsmail Türüt ve Ebru Gündeşim Sırtından iyi para kazanmışsın helal olsun. Bir mimimiz olmadı ki şöyle medyatik ve magazinsel olsun hemde millet okusun ve para kazandırsın.Ben anlamıyorum neden insanlar kimin kiminle ne yaptığını bu kadar çok merak ediyor.

gkaraarslan | 19 October 2007 12:06

iyiki merak ediyor toggo.bende 40-50 lira kazanıyodum meraklı insanlarımız sayesinde.ya benim farkettiğim nokta şuydu.o yazılar günler geçtikten sonra bile hala kazandırıyordu,yani sadece hafifden değil,google ile de meraklı insanlar arayıp buluyor ve okuyor yazıları.ismail türüt 20 gün aynı seyrinde devam etmişti.ahhh ne günlerdi onlar…

zulcenaheyn[pilli_silinen_hesap] | 19 October 2007 12:10

acaba sadece mimlerden oluşan bir site mi açsak @gkarslan. hayır bir de; burada para kazanmanın saçmalığından bahsedenlerin normal hayatta ki para hırslarını görmek isterdim.neyse. artık kazançların tümü, site sahiplerine kaldı. yöneticiler bakımından güzel bir iş oldu bu ha!

gkaraarslan | 19 October 2007 12:20

yok canııım.olmaz öyle bir şey.o zaman kimse kimseyle bir şey paylaşamazki!!!ben sadece mim yazarı değilim ayrıca.sadece mimlerin kazançları hakkında sölemek istediklerim vardı,hemen yanlış anlaşılmasın.yazılarımda var elbet.ama mimleri yoğun olduğum günler gönderiyodum ya da yazı yazacak konumun olmadığı zamanlar.ve iyi de kazandırıyodu(yazılar kadar olmasada).gerçek hayatta da tek bir işe bağlı olmam.öğrenci olduğum halde kendi paramı kazanıyorum çok şükür.bu bir hırs olmasa gerek sevgili zulcenaheyn

gkaraarslan | 19 October 2007 12:23

burada para kazanmanın saçmalığından bahsedenlerin normal hayatta ki para hırslarını görmek isterdim.

zaten buraya bir çok insan para kazanabilmek için mim ve yazı giriyor.hatta üye oluyor.bunu inkar edemezsin.herkesin tercihi farklı.sen öle düşünmüyosun diye herkes para kazanmak için değil de,bir şeyler paylaşmak için sitede üye değil.her ikisini yapanlar daha fazla.ben hem para kazanmak,hem de bir şeyler paylaşmak için burdayım.bunun da daha akıllıca old.düşünüyorum.

pharmacid[pilli_silinen_hesap] | 19 October 2007 22:41

Bu arada mimlerde müthiş bir düşüş var.Yaklaşık iki gün ve daha önceki günlerde neredyse 60’ı buluyormuş günlük mim sayısı.Şimdi yarısı bile yok:)Tamamen kaldırsalar daha iyi galiba.Bence kazanç olayı tamamen kaldırılsın değil mi ama, paranın ne önemi var, mühim olan insanlık diye bir şarkı mı vardı ne?:)))

pharmacid[pilli_silinen_hesap] | 20 October 2007 09:44

Normal değil mi?Bir zaman sonra belki de site editörleri kendileri mim girmeye başlayacaklar ya da tamamen kaldıracaklar.Mantık haksız bir mantık çünkü.Sen mim yayımla, onca etiket zahmetine gir benim gibi:)))Sonra avucunu yala, geliri başkalarına gitsin.Var mı böyle bir şey?Karşılıksız aşk!:)))

toggo | 20 October 2007 11:38

AAAhhhh AAAhhhh, geyiğim mimim….. Bana ne mimden ama ilginçtir bu mimlere verilen paralar kaldırıldı diye süper muhabbetler dönmeye başladı ne “mim” miş , memleketin bir mim sorunu varmış da haberimiz yokmuş :D:D:D

pharmacid[pilli_silinen_hesap] | 20 October 2007 11:48

Vallahi para tatlı arkadaşım:))Ne kazandığını kazancındaki artışı merak edip de hesabını hiç tıklamayan ya da “ben hakkımdan vazgeçiyorum, paylaşım benim için daha önemli diyen, kazançlarının tamamını hafif ahalisine diğer yazarlara bağışlıyorum” diyecek bir vatandaş var mıdır acaba burda?:))

saatoniki | 20 October 2007 11:58

istediğiniz kuralı getirin, düzenlemeler yapın..bir mekanın ismini, cismini, silüetini, akla getirdiği imajını, dahil olan populasyon belirler..nihayette seleksiyon çalışır, resim ortaya çıkar..

nebilim | 20 October 2007 12:22

Ulan ben de diyorum ne oldu bu millete, mimlerin köküne kıran mı girdi! İki gün gönderdiğim mimlerin üçü üstüste gelince şaşırıvermiştim. Neeeeyse iyi oldu ya!

pharmacid[pilli_silinen_hesap] | 20 October 2007 13:36

İyi olmadı yahu neden iyi olsun, akmasa damlıyordu.Hergün de yazı yazamaz ki insan?Para getirmeyeceğini bile bile mim yayımlamam şahsen ben.Zaten yayımlamıyorum da.Para ve kazançlar üzerine kurulu bir site olduğunu bilerek girdim ben kendi adıma.Yoksa salt sohbet etmek adına girilebilecek bir dünya site var.

nevdalist | 20 October 2007 14:27

peki pharmacid sen yapma, kişisel seçimindir. yukarıdaki sorunun cevabı şurada. gördüğün gibi birçok arkadaş kazançlarımızı bağışladık. ayrıca para kazandırıyor diye gazete linklerini ekleyen arkadaşlara duyrulur. pardon biz niye aynı şeyi yapmadık? biz bunu akıl edemedik mi? yoo, biliyorduk; ancak paradan daha önce tercih ettiğimiz şeyler oldu. mimlerin özgün olması gerektiğini düşünüyorum. internet kullanıcısı olan insanlara, bir tıkla ulaşılabilen bilgileri ekleyip durursanız bir dakika ne oluyor denir? üstelik bu linklerin yazı yazanlar ile aynı para oranına sahip olması daha da büyük haksızlıktı. kısaca mimlerin para havuzundan çıkarılmasından dolayı ben kendi adıma mutluyum. üstelik ortalığı kızıştırmak isteyen, kışkırtıcı mimler de hemen yok oldu.

pharmacid[pilli_silinen_hesap] | 20 October 2007 17:32

Ben de sana saygı duyuyor ve alkışlıyorum arkadaşım;))Kazanç sitesi olarak diğer sitelerden kendini ayırmak da bu sitenin kendi tercihi.Sitenin bu özelliğine de saygı duyuyorum.Hayır kurumlarına üye olmak da, bağış yapmak da, evini arabasını bağışlamak da birçoklarının kişisel tercihi.Yapmayanları buradan şiddetle kınıyoruz arkadaşlar.Kışkırtıcı yazılar, serbest köşesi de dahil, kışkırtıcı yorumlar işte bunların hepsi için hep beraber elele hafifdeki kazanç olayını tamamen kaldıralım arkadaşlar, hani bana da alkış?:)))

nevdalist | 20 October 2007 18:50

pharmacid;bu konunun sana bu kadar dokunduğunu bilmiyordum. belli ki çok içerlemişsin, gidip kendi yazında da parasını diğer yazarlara bağışlıyor, oleeyy dediğine göre… diğer yazarlara değil, numb’ların projesine bağışladım. bu kadar tembel olma, linki oku. mimleri kastediyorsan, protesto dışında eklediğim mim sayısı 1 yıl içinde 2 tanecik. uyduruktan eklediğiniz mimlerin sonu geldi diyeyse bu üzüntün, yapacak bir şey yok. emir büyük yerden.sohbet siteleri her yerde bulunursa, e oralara gitseydin. madem bir tek bu sitenin para boyutu sana cazip geldi, üzgünüz kesildi o musluk :))

iso1000 | 20 October 2007 19:17

Bir sorum olacak;Hafif Uyku bu site yönetimini tüm kullanıcıları ilgilendiren bildirisi için, -keşif bölümünde yayınlanmış- gelir alıyor mu?Çünkü Hafif Uyku’nun yazdığı toplam 992 yazının içinde geçiyor.Alıyorsa, almalı mı?

pharmacid[pilli_silinen_hesap] | 20 October 2007 19:30

Ay evet Nevdalistciğim, o kadar üzülüyorum ki göz yaşlarım sel oldu bak, kara kara düşünüyorum şimdi çeklerimin arkası yazılacak ne yapacağım şimdi diye:)))Rica etsem o kazançlarından ya da deryalarından mı demeliyim artık bilmiyorum:)))bana da bağış yapar mısın?Senin duyarlı davranışından daha fazla hiçbir şey dokunamazdı bana bu kadar emin ol:))Bu musluktan akan damlalar ne beni, ne mimcileri ya da serbest ve diğer kanalların yazarlarını, ne de o bağış yapılan yerleri zengin etmiyor haklısın.Hafifi de fakirleştirmiyor ayrıca değil mi?Sadece herşeye atlayıp da şakşaklayan bazı tipler vardır dürüstlükten uzak aferin meraklılarınaydı benim sözüm.Bazı kimselerin bu konuda yeterince samimi olmadıklarını anlayabilecek kadar insan sarrafıyız canım.Sen hiç üzerine alınma seni alkışladığımı başta da belirtmiştim zaten:))

nevdalist | 20 October 2007 19:55

yazıyı 14 kişi tutmuş, tutmayıp bu prosedürü onaylayanlar da var. demek siz çözdünüz bizi ve bu kadar kişinin yalakalığını. varsa bir derdiniz kişi ismi kullanarak açık açık yazmalısınız. kaçak oynamak yakışmadı. iktidar doğru bir şey yapıyorsa ne olursa olsun yerden yere vurmak bizde adetten olduğundan, yapacak bir şey yok.ki, biraz hafifin tarihini araştırırsanız gerektiğinde moderasyona çok sert eleştiriler yöneltiğimizi de görürdünüz.şu sitede öyle şeyler gördüm ki, şakşakcı yanında çok hafif kalıyor, teşekkür ederim.siz söylemişsiniz, ben yine de vurgu yapayım. hiç üstüme alınmıyorum.

pharmacid[pilli_silinen_hesap] | 20 October 2007 20:35

Nevdalist ben fikirlerimi beyan ederken, senin yaptığın gibi “peki pharmacid sen yapma…”şeklinde bir başlangıç kullanmadım hiçbir yorumumda.Ancak adıma imalı sataşmalar olduğunda herkes payını alır.Yorumlarımda kişisel fikirlerimde “Bence,…” ya da “Ben öyle düşünüyorum” şeklindeki başlangıçları tercih ediyorum.Seninse kurduğun cümlede üzerine basarak hitabetindeki ima ve devamındakiler beni alıp öyle bir konuma koyuyor ki beni cevap yazmaya zorluyorsun, olayın kişisel atışmalara dönüşmesi zaten kaçınılmazdı.Benim hayatımda kime bağış, kime hayır yaptığım veya kazancım bunu ne şekilde değerlendirdiğim değil zaten konu.Böyle şeylerden zaten prim yaparak sergilemek gibi bir niyetim yok.Olsaydı da bunun kendimden bahsetmeden, teşvik ve tavsiye mahiyetinde olmasını tercih ederdim.

nevdalist | 20 October 2007 20:52

Vallahi para tatlı arkadaşım:))Ne kazandığını kazancındaki artışı merak edip de hesabını hiç tıklamayan ya da “ben hakkımdan vazgeçiyorum, paylaşım benim için daha önemli diyen, kazançlarının tamamını hafif ahalisine diğer yazarlara bağışlıyorum” diyecek bir vatandaş var mıdır acaba burda?:))

sizin sorunuz, cevap verdim sadece. üstelik sorunuzun cevabı burada diyerek belirtmişim. siz anlamadıysanız ve kendi yorumunuzu unuttuysanız, pardon benim suçum ne?neyse uzatmanın da bir anlamı yok. durduk yere bakınız çok iyiyim, hepimiz paramızı bağışladık demediğim umarım anlaşılmıştır. bu sayede kendi sorularınızı belki unutmaz ve bizi de yalakalıkla suçlamadan önce bir nebze düşünürsünüz.

pharmacid[pilli_silinen_hesap] | 20 October 2007 21:12

Arkadaşım anlama özürlüyüm teşekkür ederim yine de ben imalı cümlelerinde taşıdığın kabalığa rağmen, eksik akıllılığımdan kaynaklanan yeterince anlatamadığım ifadesini kullanacağım.Bu siteye para kazanmak amacıyla giren kimseleri yazı yazmıyor da mim yayımlayarak para kazanmaya çalışıyor anlamındaki suçlamalarınız, çok yersiz.Mim de diğer kanallar gibi para kazandırma amacıyla bulunuyordu bu sitede.Yoksa şu anda yapılan şeye gerek kalmaz, daha en başında kazançdan hariç tutulurdu.İsteyen istediği amaçla istediği kanala yazar.Mimde gazete linklerini kesin çizgilerle dışında tutan net bir ifade okumamıştım ben.Siz gördünüz demekki.Biz körüz çok pardon.Siz istediniz diye herkes yazı yazar bundan sonra.Gözünüzde de daha az paragöz oluverirler, siz de onlara aferin dersiniz artık.Paradan daha önce tercih edilen şey farklı bir site olmalı kanımca.Sizin açınızdan diyorum yani.Yanlış sitede olan ben değil, sizsiniz.Yolunuzu kaybedip de bu kadar paragöz arasında onca yazınızın telef olması çok bahtsız bir durum.

pharmacid[pilli_silinen_hesap] | 20 October 2007 21:22

Bir şey daha!Kazançlarının tamamını Hafif ahalisine bağışlayan birileri var mı şeklindeydi sorum.Kendi yorumuna, ikinci kez alıp kopyalaman bile verdiğin cevabın, sorumun cevabı olmadığını farketmene yetmemiş.Ben de bunu ima ettiğim için kendi yazıma verdiğin cevabı Hafif ahalisine bağışlıyor şeklinde yazmıştım zaten.Ama bak orada çabucak kavrayıvermişsin olayı:)))

amigom | 21 October 2007 12:12

Güzel olmuş. Daha çok emek veren arkadaşlara kazançlarımın hepsi helal hoş olsun.

Kommix | 22 October 2007 02:14

pharmacid, sen ne iğrenç, ne paragöz bir şeymişsin öyle? kolay para kazancı o kadar tatlı gelmiş ki kesilince panikten ikişer parantezli sinirli gülümsemelerle etrafla “şakalaşmaya” başlamışsın. her yorumundan sinir akıyor ve bunu :)) :)) :)) :)) :)) diye üstüne basa basa gülücük girerek inkâr ediyorsun.eğer para kazanmak istiyorsan çalışman gerekli. orada gördüğün haber, öbür yerde gördüğün silikon patlamasını falan girip para kazanman zaten baştan yanlıştı. saçma sapan mimler dolayısıyla para kazananları engellediği için pilli’yi kocaman öpüyorum alnından.ay yoksa yalakalık mı yaptım? benim pilli’yle bir alakam yok, yalnızca severim. ben de mimciyim, hesabıma bakarsan paso mim. mim yazınca para kazandığımdan bihaberdim, ama haberdar olsam bile her gün mim kasmazdım, emin ol. yazı yazasım geldiğinde kendi blog’umda yazıyorum. hesabımda küçücük bir miktar para var, daha önce pilli’den para almadım. umarım zat-ı şahanelerinize pilli’ye yalakalık yapmadığımı kanıtlamışımdır efendim.her gün yazı yazamazmış. e yaz o zaman salak! günde iki mim girip kendini mi geçindirecektin? yoksa “ooh adsl faturamı hafif ödüyo süper” mi diyordun? tatlı para devri sona erdi güzelim, ister yas tut ister sinirlen ama bunu gülücüklerinin riyakârlıklarıyla yapma, adam gibi adam ol. neymiş, etiket girme zahmetine giriyormuş o kadar mimleri yazarken. o etiketler de sana girsin işte, hafif’ten haksız yere para almak yerine zevk almış olursun.haksız yere dedim, sen daha karşı çıkmadan açıklayayım: pilli’ye verilen reklamların gelirleri üstünden mimcilerin kazanması yanlıştır. daha doğrusu, o kadar uğraşıp yazı yazanların, yazı yazarken kıçından ter akan kişilerin kazanacağı paranın senin benim gibi mim girip duranlara gitmesi haksızlıktır. aferin hafif’e.şimdi git kendine bir çöp blog kur, oraya günde otuz tane mim girme fırsatın olur. adsense’i de dayarsın yan tarafa, şansın yaver giderse yine adsl faturanı çıkarırsın. hafif’te durup zaman harcama, hem sunucu’ya da yük bindiriyorsun dolaştığın her dakika.

idealands[pilli_silinen_hesap] | 22 October 2007 04:24

Çok uzun senelerdir Hafif’teyim, Hafif’in daha parayla alakalı olmadığı günlerden beri her gün girmeye çalıştığım ilk iki siteden biri. Bir süre netten uzak kalmamdan sonra döndüğümde Hafif’teki şifremi hatırlayamadığım için yeni bir hesap edindim. Sanırım bu para olayları girdiği için yeniden hesap edinmem ya da eski hesabımı reaktive etmem gerekiyordu, ya da buna benzer birşey, hatırlamıyorum. Paradan bahsediğildiğini duymuş ve hiç önemsememiştim. Hala da bilmiyor ve bakmıyorum o heasba, banane, çünkü:Bu siteyi uzun zamandır, gerçekten çok uzun zamandır takip etmemin asıl sebebi internetin o genel iğrençliği içerisinde aynı düşünebildiğimi düşündüğüm birkaç aydın insanla aynı ortamı paylaşmamdı. Ama geri döndüğümde bazı şeylerin garip gittiğini hissetmiştim. Bir büyük yozlaşma hissediyor ve fakat bu sevdiğim siteye hala yakıştıramadığımdan dolayı kendime itiraf edemiyordum. Fakat bugün bu yazıda herşey ortaya çıktı. İnanılmaz üzgünüm.’İstanbul’a vize koyalım’ saçmalığı gibi Hafife’de vize konulmalı gibisinden salakça bir yaklaşım bile bir anlığına aklımdan geçmişti sanırım, şimdi hatırlıyorum. Bir içerik, konsept ya da ne derseniz deyin konulur ki zaten belirli bir kitle onu sever ve ilgi gösterir. Dolayısıyla bu para konularından önce bu güzelim siteye bu tip insanların gelmesinden hiç korkmazdım çünkü yanlışlıkla uğrasalar bile bir şey anlayamayacakları için anında unutacakları kesindi. Ama internette para bu bazı zavallılar için demekki inanılmaz önemli. Anlam veremedim, veremiyorum.Anlıyorum, ama anlam veremiyorum…

idealands[pilli_silinen_hesap] | 22 October 2007 04:32

Bu arada üstteki yorumdan sonra ilk defa baktım bu para olayı neymiş diye, hesabım kısmında buldum, evet, $0.5622 varmış. Teşekkürler internet, teşekkürler Türkiye. Benim de tam 0.5622 DOLAR önemlli bir ödemem vardı bankaya. Yarın ilk işim onu kapatmak olacak. Ama onu kapatırken kaybettiğim önemli bir site olacak. Sanırım zarardayım 😐

devinim71[pilli_silinen_hesap] | 22 October 2007 09:57

bırakın allah aşkına. aklı fikri bir dolar fazla kazanmak olan insanlar bunlar. siteyi boka çevirdiler, pes de etmeyip ağlıyorlar. kendilerini yırtsalar yerlerden yere atsalar da bitti. “hepimiz para için bu sitedeymişim” diyen hanım eczacıymış. öğrenci olsa paraya ihtiyaç duysa belki anlayış gösteririm. yok arkadaş bir de utanmadan hepimize şakşakçı diyor. biz bu site para dağıtmadan önce de burdaydık. gayet iyi yazılar vardı. pilli para dağıtmaya başladı, sizin gibi bok böcekleri türedi.

pharmacid[pilli_silinen_hesap] | 22 October 2007 10:07

Kommix ve diğerleri;beni yukarıdaki yorumundan sonra anlamanızı bekleyemem zaten.Daha da açık yazayım, keşke mim kirliliğine verilen tepkilerin aynısı hafifi sizlerinkisi tarzında hakaretlerle dolu yorumlarıyla kirletenlere de verilebilseydi.Tüm anlatmaya çalıştığım şey bu kadardı öylesine bir kinayeydi işte…Çünkü küfürlerle dolu yorumların hafifi çevirdiği çöplüğün yanında mimlerinki hafif kalıyor.Umarım sen ve senin gibi terbiye sınırını, haddini aşanlar yorumlara da benzer bir uygulama getirildiğinde, kullandıkları kelimeleri irdeleyip, kişilik ve anlama seviyelerini bir insanda olması gereken düzeye yükseltebilirler.Birgün olup annenle veya bacınla senin bana kullandığın kelimeleri kullanarak konuşan birileri olursa, hayatında ilk defa belki de aynaya bakmış olacaksın.Ben senin gibi problemlilere hergün ilaç veriyorum.Onlara bile meslek etiğim ve içimdeki insanlık namına insiyatifli ve sabırlı davranmışım…Mimlerden olmasam da en başta akıl yönünden zenginim, o yüzden kendi yorumlarımda anlatmak istediğim şeyi senin anlamamanı doğal karşılıyorum.Sosyal ilişkilerinde kullandığın kelimeler ve cümleler bu yöndeyse, gerçekten ciddi problemler yaşarsın, sizlere abla uyarısı.Ayrıca çok şükür kazancım yukarıdaki hakaretlerinizi haketmeyecek kadar iyi.Hayır konusuysa benimle Allah arasında kalsın.Zaten 10 Marifet kanalındayım ve hobilerimi yayımlıyorum ayrıca çocuklarımdan ve işimden arta kalan zamanımda stres atmak adına bir kaç yazı yazmışımdır.Tebessüm ya da gülücüklere gelince, sizlerin bana hitaben yaptığın hakaretlere de sadece 🙂 diyorum.Senin oradana böyle görünüyorum demekki, peki öyle olsun, ama kendimi sana ve hakkımda bu şekilde bir yargıya kapılanlara da kendimi anlatmaya çalışmayacak kadar zaman fakiriyim yazık ki.Gerçekten paragöz olup da bunu sürekli taktıkları maskelerin ardında saklayan, çevrende sadece sana, kariyerine ya da sahip olduklarına verdikleri değer için dönüp duran insanlar; benden çok daha gerçek şu hayatta ve belki de birçoklarımızın çevresinde.Onlar, senin “iğrenç, paragöz…” şeklinde tabir ettiğin benim kadar kendilerini açığa vurmayacaklardır.Sen beni böyle bil zararı yok:)Aslında gülemiyor sadece acıyorum çünkü kendini ifade etmeye sözcükler kafi gelmemiş.Argoyu kendine yakıştırmışsın.Bu arada yorumlarınızda kullandığınız kelimeler zaten benim anlatmak istediğim herşeyi yeterince kanıtlıyor.Varsın ben bu yorumların sahiplerinin yanında iğrenç paragöz kalayım.Başım sizlerin yanında yine dik kalır.

toggo | 22 October 2007 10:25

Para Bozuyor bizleri dostlar, Varsın Olmasın ve artık bu geyiğe de bir son verelim diyorum.

hafifuyku | 22 October 2007 10:59

@iso1000, gelir paylaşımına başladığımız günden beri (15 mart 2006) ben ve aftermath’in yazılarının gelirleri de diğer yazarlara dağılıyor. yani bu duyurunun geliri de mimler ile aynı muameleyi görüyor.

toggo | 23 October 2007 10:47

Bestloser, ne olur anlama sende bu geyiğin içine dalarsın sonra. Ya ben çok eğlendim bu mimle :D:D:D

kopanisti | 24 October 2007 08:52

senin de bu yorumların kirlilik oluşturuyo sugur, biz sana bişi diyomuyuz, kafasını bozma insanın, sana mı sorulcak neyin yayınlanacağı, gel seni pilliye müdür yapalım istediğin gibi yönet burayı ha olur mu? seni gidi yasakçı, ambargocu, rütükçü, sansürcü zihniyet seni…

kopanisti | 24 October 2007 09:13

sen benim geyik muabbetime kurban ol e mi, ayrıca kimin kulağını çektin onu annamadım, açık konuş

ers | 24 October 2007 10:59

“boş avatar”.. yani avatar resmi yüklemeyenlerde görünen jenerik avatar o. eskiden bi çarpı işareti görünürdü ya, onun yeni versiyonu bu.

vasbiizet | 24 October 2007 14:47

Ya arakadaşlar mimlerden öyle çook para kazanılıyormuş gibi birbirinizi paragözlükle suçlamak da ne. Ya da para kazanmazsam mim eklemem ne demek. 100 mim eklesen verilen para ile bi ekmek alamazsın. O açıdan bakarsan mim eklemek için harcanan kaloriye yazık valla. Siteye 1 aydır üyeyim. O mimlerde de güzel sitelere linkler var. Geçen gün ingilizce öğrenenler için güzel bir siteye link vardı mesela. Bilgisayarıma kaydettim. Hiç yazı eklemedim. Ama internette dolaşırken bunu da birileri ile paylaşmalıyım dediğimde ekldiğim mimler var ki bunlarında birilerini tahrik ettiğini ve yahut ortamı kirlettiğini sanmıyorum. Bir mimciğin tahrik amaçlı nasıl kullanılabildiğini de ayrıca merak etmekteyim belirtiyim.Bazı bol küfürlü yorumlların önüne neden geçilmiyor diye de sormuyorum. Zor olduğunu tahmin ediyorum. Ama gene de mimcanların bu yorumları yazan küfürcanlardan daha masum olduğunu belirtmeden geçemiycem.

suuguurccann[pilli_silinen_hesap] | 24 October 2007 15:54

moderatörlerin kulagini cektim. dedim neden bana sormuyorsunuz birsey yaparken. ben varim diye siz varsiniz dedim. hepsi kuzu kesildiler vallahi.zulce ben de aynen senin sordugun soruyu sorup duruyordum kendi kendime ya dedim belki bos avatar seysini degistirmislerdir. deniyim dedim evet artik avatar koymayinca o insancik cikiyor

INTERNET CAFEE | 24 October 2007 16:34

bravo moderasyonçok hızlı siliyorsun. şaştım kaldım.demek bu vasbiizet oldukça müzevir ha.şikayet et butonu’nu hızla kullanıyor.ikisini de silmişsinpekalavasbiizet bana allah belanı versin dediği haldekendisi küfür etmem üzerine hızla ahkamlarımı sildiren,karakterinde çelişkiler olan, tutarlılık yakalayamamış bir sanal karakterdir. kendisi her türlü özgürlüğün kendisine tanınmasını istediği halde, başkalarınınkini kısıtlamak için hiç bir fırsatı kaçırmayan bir oportunisttir. üstelik bunu kendisine defalarca sormama rağmen cevap bile vermemiştim.ey hafif moderasyonubunu da silersen taraf tutuyorsun demektir.daha ne yapayım yau.

zulcenaheyn[pilli_silinen_hesap] | 24 October 2007 19:26

ne yazık ki diyorum; belki hafif internet sayfalarının en toleranslısı.başka bir eğitimcilerin olduğu siteye takılırdım bir ara, aman allahım. büyük harf gördüler mi, tüm yazıyı içindekilerle siliyorlar. biri bana küfretmişti kendi başlığımda benim başlığı içindeki 470 yorumla beraber yazmaya engellediler.şimdi dönüp hafife bakınca şükrediyorum.lakin bu moderatöryaların ahkam silme işi konuşurken birinin senin ağzını kapamasından daha kancıkca geliyor bana. gerçi bunun siteyi bağlayan tarafına dayanarak yapıyorlar ama ne bilim, bu haksızlık değil mi?yorumların altında ki “sil- düzelt” tuşuysa bahis; bence önemli bir düğme. hatalarını düzeltme imkanı tanıyor insana. tabi bunu kimisi toplu silim olarak anlasa da olsun. sonuçta ayinesi iştir kişinin…baby700 de gitti başka gidenlerde oldu. geldiğimden beri gidenlere bakıyorum da hepsi belli bir fikr-i sabite sahip şahıslardı. ben sarsak kişi, bu tür fikri sabitlerden beslenirdim. fikirlerim bunların fikirlerinin olumlu yahut olumsuz taraflarını tartmakla ilgilenirdi. günler sonra çıktısını alırdım bu düşüncelerimin. iki kelime yazamayan biriydim bir kaç ay önce.önce dövdüler sonra sevdiler…dayak yerkem bağırdığım zamanlar oldu. şimdi bakıyorum da hepsinden bir ders almalıymışım. belki de ders alamamış olmak bizi çıkmaza götüren. sonuçta kuran okumasını da(@kop ve @cafe affetsin ama…) eli sopalı bir hocadan öğrenmiştim. burdan öğreneceğim de bir şeyler olmalıydı.mim olayının gelirinin kalkmasına karşıyım. onun yerine bizzat kendi kalkmalıydı. yahut başka bir pilli sitesi olmalıydı. yahut sitenin ayrı bir bloğunda olmalıydı. gelirlerin üyelere dağıtılmasına da artık karşıyım. bozuyor bizi bu mendebur $$$ lar. yazımda belirttiğim gibi, gelirlerin hayır kurumlarına aktarılmasını talep ediyorum defaatle. sitenin tamamının %70 ini düşüncek olursak iyi para olabiilr…

benbey[pilli_silinen_hesap] | 24 October 2007 20:44

baby700 diyorsun, hemeninde fikr-i sabit diyorsun sıkılmadan.malsın diycem de; malsın demenin de, kıymet taşırlığa işâret olduğu şerhini, zamanında düşmüştü muhterem:)bir gün gezip, on yıllık seyyah ağazı yol tarifçiliği yapmayın a cânım. 4-4-2 taktiği yaramadı mı memur sitesinde? buradaki oyun düzeni gentlemen only…ladies forbidden tadında mı diye kaşıntı tutmuş bir çoğumuzu.sen se neyin ayağındasın?

kopanisti | 24 October 2007 21:07

hay kop kadar taş düşsün kafana e mi zulce, bi de benden bahsetmeyen bi ahkamını göreyim lokma döktüreceğim güzelyalı’da

zulcenaheyn[pilli_silinen_hesap] | 24 October 2007 21:09

iki ayağım var üstüne bastığım. onlarlayım.bir gün gezip de sende 10 yıllık seyyah izlenimi oluşturduysam, epey etkilemişim seni. bunu iltifat kabul ettim sağol.baby700 diyorum ve fikri sabit diyorum. doğru okuyorsun tebrik ediyorum. belki malım fakat belki paha ediyorum. mal diye kimseyi kimseyle kıyaslamıyorum. kimseyi sen mal bile olamazsın deyip malların da hakkını yerine vermiyorum.memur sitesi ve diğer tüm ithafların beynindeki 4-4-2 nin gereğidir. sen forvette baby700 ü oynatarak tribüne oynuyon. ben gitmişlerin adından ve ardından hatta sütünden dersinden faydalanmak amacını taşımıyom. ben zulceyim bunu burdan söylüyom.senin g o l f benim sahama girmez. ben evveliyattan fitbolcuyum, benim hayatımda iki kale var. birini kolla diğerini yolla. senin gibi küçük bir delik peşinde konsantre atış yap(a)mam.bu kelimelerimi de al istediğin gibi evir. ben hiçbirinin beş para etmediği rüknünü baştan yapıştırmışım zaten. evir de göreyim neymişim nemişim. öğreneyim. fikr-i fikfik im. gerisi lafu güzar…

benbey[pilli_silinen_hesap] | 24 October 2007 21:30

feto vakfı mı kuracaksınız?! önceki nefes alıp verdiğiniz yerde sadece kürtçü fetocular demlenebiliridi;)sadece uslûp ve kelâm aşırtmasını halledebiliyorsunuz sinsi mecranızda. çok da itirazım yok. nasıl ki eksiği ve çürüklüğü çakıldıkça yeniden harmanlanan risale sıçmasına hafriyat zenginliğindesiniz; aynı iş.bir gün gezip, on yıllık seyyah ayağına yatıyorsunuz; diye bir şanlama çakmadım. sadece ayağına yattığınızı ünledim.tirübüne oynama diye kasıldığınız mevzû ise; sizin kalvyede snap keyfiyetine düşmenize hatırlatmaidi. ne bok biliyor da üzerinden fikir sırtalınırsın muhteremin. evet, ben fetocuyum diye anırıp ardından inzivadan dönmüş ayaklarıyla kanki edinme mecrasına dalan değil misiniz? benzerleriniz, kıçına giren yazmaları sildirip; “cevab veremedi” ayağına salınmıyor mu?neyise sikiyim tüm teslimiyetçileri.göt korkusuna yazı silen, ossuruk kesen moderasyon esas derd:) memur sitesinden farkı yok buranın da artık.komunite hesâbındayım ben yine 🙂

zulcenaheyn[pilli_silinen_hesap] | 24 October 2007 21:49

laf laf laf… itham itham itham… yafta yafta yafta…fetocu ocu bucu. seni gidi antifetocu, ne farkımız kalır şimdi.ilk olarak; iftiranın kancığısın, sildiğim bir yorum ünlede duyayım, küfürlerinden daha ağrıma gitti bu lafın…risaleleri senin gibi ben de anlamamışım. okuyalım beraber belki çözeriz ne halt olduğunu.bir de kanki edinme demişsin, ediniyom var mı itirazın. senin ininden millete hayır yok, bari ben kendi mağarama götüreyim onları. hem hoca amerikadan hedef verdi. bilirsin bu hoca hedefle çalışır. 10 hafifçiyle gelicen dedi yanıma. şimdi evir çevir liste hazırlıyom, seni de ekledim alta. belki arkasından ettiğin lafları yüzüne de söylersin, hoca da tanısın ben kimmişim desin.of! derdim çok anlatamazsın diyorum uğraşma. zenciysen, zencilerle beyazlar arasında fark olmadığı anlatman işe yaramıyor. durumumun özeti budur.ben memnunum zenci oluşumdan lakin, başkaları gözüme görünme deyince epey zor oluyor. yane; bana yaşamayı reva görmeyenler çevreci çıktı, yanarım ona…bu arada feto vakfı falan demiştin. kürtçü falan. yeniye kadar misyoner diyorlardı, hatta amerikancı önceleri cemaatçi, daha önce tarikat, yeni trend kürtçümü. nasıl da rüzgarın yönünü hemen keşfediyorsunuz. valla helal…

vasbiizet | 25 October 2007 02:19

Yorum yazdıktan sonra internete ilk defa giriyorum. Dolayısı ile malum arkadaşın yazdığı yorumları ne mutlu ki okuyamadım. Okuyamadan moderatör kendi insiyatifi ile silmiş. O yüzden de moderatör tarafsızdır efenim. Şahsın diğer sorularına da seviyeyi düşürmemek adına cevap vermiyorum. Kendisini muhatap almıyorum. Hayatta da başarılar dilemiyorum Kendisi için daha önceki temennilerim aynen geçerlidir.

INTERNET CAFEE | 25 October 2007 10:11

allah belanı versin diyorsun yani. peki.sayın hafif uyku ya da winmakerahkamlarım şikayet edilmeden mi siliniyor?vasbiizet mi doğru söylüyor?yoksa silme konusunda tutum mu değiştirdiniz?

INTERNET CAFEE | 25 October 2007 10:12

bu arada bir deneme yapayım:bakalım şikayet edecek misin?vasbiizet sana moderator girsin.sen terbiyesizin önde gidenisin.göt vasbiizet

winmaker | 25 October 2007 10:49

küfür yasak değil ama şahsa yönelik hakaretler görüldüğü yerde silinecektir konusunda anlaşmıştık sanırım. neden anlamamakta ısrar ediyor ve bir sürü yazının altında yazının içeriğiyle alakasız olarak ona buna hakaret edip üstüne bir de hakaretleriniz silinince inatlaşıp tekrar tekrar giriyor ve hak hukuğa sığınıyorsunuz anlamıyorum. edilen bol küfürlü hakaretler hem karşınızdaki kişiye, hem de emek verip yazı yazmış olan kişiye gidiyor, umrunuzda değil mi bu? sonra böyle ahkamları görüp gelenler hakareti aşıp insanların özel yaşantılarına bile laf edebiliyorlar. ondan sonra da hafif.org ne hale geldi diye sızlanmalar başlıyor. evet ya, hafif.org ne hale geldi, insanlar içeriklerle ilgilenmeyi bırakıp her konunun altında ahkamlarla birbirlerine hakaret ediliyor, emek verip yazı yazanlar ise arap kızı gibi camdan bakıyor. aradaki farkın lütfen farkına varın.

INTERNET CAFEE | 25 October 2007 10:58

sayın winmakerbenim küfürümü sildiniz. pekala.peki vasbiizet’in bana allah belanı versin demesi ile ser-hus’un orospu çocuğu demesi kişisel hakaret tanımlamasına girmiyor mu? ayırım neye yapılıyor onu merak ediyorum. izah ederseniz sevinirim. aksi tarafsızlığınızdan şüphe edeceğim.

INTERNET CAFEE | 25 October 2007 11:16

sayın winmakercevap vermediğinizden dolayı ben hafif’i sikimin keyfine göre idare ederim. istediğime verir, istediğimden alırım dediğinize karar verdim. yönetim erki ancak adalet duygusu ile birleşirse başarılı olur tahmin ediyorum.

gbulent[pilli_silinen_hesap] | 25 October 2007 11:23

ulen asıl sizi sikmeli.sikik, uyuşuk beyinler sizler başlattınız. millet sizden korktukça gitti yeni rumuzlar aldı. bu internet cafe’de inan6666’ya özeniyor, başladı zikmeye. gerçekte zikemiyosunuz diye mi bu her yere sikerim yazmalar.herkesi sikmekten kendi sikikliğinizi unuttunuz, ibneler.yeter la,

toggo | 25 October 2007 11:39

inan6666, terbiye düzeyini aştın artık kendine gel gelmeyeceksen çek git buradan HAFİF in kalitesine uymayan bir beyin yapın olduğu için senin burada yerinde olamaz. Küfürlü konuşamazsın. istediğin gibi yorum yaparsın ama beynini kullanarak yap diğer organlarını değil.

gbulent[pilli_silinen_hesap] | 25 October 2007 11:44

len dümbeleğin baş piri.yalana dolanmadan açık açık yaptım.başkaları gibi mi davrandım.ben hep dürüstüm.kendim nilayg olduğumu söyledim.burada hepinizin çift rumuzu yok mu?

ers | 25 October 2007 11:55

“hepinizin çift rumuzu yok mu?” nedir ya? senin varsa var da niye başkalarının adına konuşuyosun?

gbulent[pilli_silinen_hesap] | 25 October 2007 11:56

van tu tri furoo, yeniden soruyorum.1- bu sitede herkesin çift rumuzu yok mu. cafe sen ve inan666 da dahil.2- siz herkesi sikmekle sindirdiniz, yazı çizgi bu mudur?3- kahveci, yalamadığın kıç kalmadı. ayıp oğlum, kendin ol biraz. ustam ayaklarını geç4- benim itliğim hep biliniyor. sizin gibi itliğimi gizlemiyorum. haklı mıyım?5- siz başkalarını deşiyonuz, ben de deşiyom. yoksa ben cafe’miyim.hadi cüs, kızlar beni bekliyor.la size söylediklerine bakmayın. postaneme iyi yaptın mesajları geliyor, geldi.

sirkupu | 25 October 2007 11:57

1.5. ÜYE, PİLLİNETWORK Sitelerinde yazdığı yazılarda, gönderdiği mesajlarda pornografi ya da müstehcenlik, ırkçılık, kişi ya da grupları tahrik edici, itibar zedeleyici, hakaret, tehdit, taciz amacı taşıyan ibareler kullanamaz. Yazılarına eklediği görüntü ve benzeri materyalleri ilgili kişi ya da kuruluşun izni olmadan kullanamaz. Aksi takdirde bu ve benzeri durumlardan doğabilecek her türlü hukuki, cezai sorumluluk ÜYE’ye aittir ve ÜYE, PİLLİ’nin bu nedenle uğrayacağı her türlü zararı tazmin etmekle yükümlüdür.

Yönetimi dur demeye Çağırıyorum….

INTERNET CAFEE | 25 October 2007 12:04

bu numaralar/iftiralar bana sökmez nilaygönce düşün sonra konuş:ne için ikinci bir hesap açayım1. sövmek için: zaten senin gibi ibnelere sövüyorum.2. kız taklidi yapıp sosyalleşme: takip etti isen hiç işim yok.3. onu buna düşürme: ilmini bilmem. anca sen yaparsın.yalancısın, orospusun nilayg. sen sokakta yaşayamazsın. ancak süs köpee olursun. çünkü yavşaksın nilayg. senin aralarına girmek istediğin sokak itleri seni siker öldürürler.@sirkupuistersen araya parça sokma. kanlar üstüne sıçrar. leke yapar.

sirkupu | 25 October 2007 12:06

yaw beyaz Gömlek giymiştim du değiştireyim Leke olursada belli olmasın:)

INTERNET CAFEE | 25 October 2007 17:02

sayın winmakerkişiye yapılan hakaretlerin derhal silineceği konusunda anlaştığımızı söylemişsiniz. böyle bir konsensüs’tan hiç haberim yok. eğer dayatma değil de konsensüs ise; nerde ve kim hem fikir olmuştu söylerseniz sevinirim. ayrıca şahsıma hemen hemen her gün hakaret edilmesinden, daha da önemlisi hepsinin yerlerinde tozlanıyor olmasından bu sistemin hiç bir şekilde çalışmadığını gayet rahat gözlemliyebiliyorum. bilmiyorum. ancak sizin monitörünüzde bir sorun olabilir. yada antikuzu filtresi kullanıyor olabilirsiniz. (winmaker’ı güldürerek öldürme amaçlı yapılmış espridir) o yüzden gözünüzden kaçmış olmalı.sayın hafif moderasyonubana edilen küfürler ve hakaretleri ve tehditleri hiç bir şekilde silmenizi istemiyorum. (zaten silmiyorsunuz da) zira ben düşünerek, inleyerek, kaşınarak ve terleyerek, ince eleyip sık dokuyarak yazıyorum. en azından artık. ilk başta fikrim kıt, elim titrek idi. sonra hafif’te küfür yiyince fikrimin ek yerini görme imkanım oldu. artık yazarken içim çok rahat. bir beni eleştirse, hiç farketmez sövse de, eksik yerim var mı görsem diye heyecanla bekliyorum. ancak ödümün patladığı adamlar artık hafif’e yazmıyor. bunun müsebbibi ancak moderasyon olabilir. zira hafif’i küfürden, kem sözden temizleyerek hijyenik ortam yaratma çabasının neticesidir. beni korumak adına yaptığınız ahkam silme işi, benim kendimi korumayı öğrenmeme engeldir. bırakın kendim kendimi koruyayım canım. değil mi ama?içinde bir iki cinsel çağrışımlı kelime geçmediği halde hepimizin anasına avradına sövebilen maymunları engellemediğiniz sürece sövmeye devam edeceğim. eğer düşüncesini açıklarken benim küfür etmemden çekinen var ise; düşünceler uğruna insanlar ölüyor, ülkelerin sınır çizgileri bile düşüncelerin izdüşümleridir, siz de biraz cilalanmaya hazırlıklı olun canım demek istiyorum. fikrinin ek yerini gördüğüm herkesi antiküfür zırhının ek yerinden hakiki osmanlı şişi ile şişlerim. karışmam.bir de yazının sahibini korumak için yaptığınızı ifade etmişsiniz. bir kaç defa yazı yazanlardan bu konuda uyarı aldım. anında talebe uydum. kendim kendimi düzelttim, ya da sildim. kaldı ki, hiç bir zaman konu ile ilgim olmayan yazılarının altına gidip kolay kolay yorum yapmıyorum. her zaman okuyarak yorum yapıyorum. buraya politik, etik, moral, sosyal, ekonomik, düşüncesini yazınca eleştirilmeye dayanamayan varsa gider blogger açar, yorum aparatını da kapatır, kendi kendine pişirir yer. buraya yazan herkes diğer leri okusun, düşüncesiyle uğraşsın diye yazıyor. demek ki, karşı çıkmak, eleştirmek, hatta itin götüne sokma en doğal hakkımdır. bana bu hakkı da yazısını buraya yollayan verir. gerisi nazdır, laf-ı güzafdır.hafif moderasyonurica ediyorum bundan sonra yazılan yorumları silmeyin, beğenmeyen gitsin şikayet etsin. mahkemeye arzuhal versin. ben (eğer bir tarafı yiyen varsa;bekliyorum) savcının karşısına çıkacak cesareti gösteremeyeceğim tek bir kelam etmiyorum. buyrun bir de bunu deneyin. sorumluluk benimdir. isterseniz bu yorumumu yazıcıdan çıktı alıp imzalayıp hafif uyku’ya posta yolu ile göndereyim. yoksa bizi kandırdığınızı düşünmeye başlıyorum.

winmaker | 25 October 2007 18:27

eleştiri, küfür, hakaret.. bu üçünü ayıramıyorsanız ve hatta ayırmaya dahi çalışmıyorsanız, ısrarla hakareti eleştri olarak görüyorsanız yapılabilecek hiçbir şey yok demektir. insanlar hafif.org’tan, başkalarına ettikleri hakaretlerin silindiği, rahat rahat hakaret edemedikleri için mi gidiyorlar? veya baby700 ahkamlar silindiği için mi gitti? kendisinin zamanında haklı olarak sildirdiği ahkamlar olduğunu söylersem yaman bir çelişki çıkmaz mı ortaya? Tartışmayı beceremeyen, asla durması gerektiği yeri bilemeyip hiç çekinmeden karşısındaki insanın özel hayatına laf atarak hakaretler yağdıran insanlarlar yüzünden giden hiç yok mudur? Kimin gidip kimin kaldığı önemsiz olmaksızın, emek harcayıp yazılan yazıların altında yazıyla alakasız olarak yapılan hakaretleşmeler, bir yazıdaki diyalogları ordan oraya taşımalar hoş mu karşılanmalıdır. moderasyon işini yapamıyor, peki işini yapıp güzel güzel yazı yazanların suçu ne? bu hakaretler aynı zamanda onlara da gitmiyor mu? yazı yazma heveslerini kaçırmıyor mu? insanlar uzun emekler harcayıp yazılar yazıyor, altına ise iki saniyede hakaret dolu ahkamlar giriliyor. bu ikisini aynı kefeye koyup değerlendirmek haksızlık değil midir?hakaretin serbest olmasını isteyenler var, edilmesinden rahatsız olanlar var, bu durumda en doğru diye birşey yok. ve biz kimilerine göre doğru, kimilerine göre yanlış olanı yaparak hakaretleri siliyoruz. yanlışımız, şikayet edilmeden de ahkam silmek olabilir. ama sildiğimiz ahkamların elle tutulacak bir tarafı olmadığı da aşikar. görmeyip silemediklerimiz için özür dileriz (internet cafee’yi gülmekten öldürmek için bu da).

suuguurccann[pilli_silinen_hesap] | 25 October 2007 18:46

benim anlamadigim birsey var.int. cafe’nin bu hakaretlere karsi olan tavrini hepimiz biliyoruz. ne oldu da böyle degisti. ne degistirdi onu? inan6666 gidip bir kulagini mi cekti? ne oldu da böyle oldu onu anlayamadim.neyse bu ayri bir konu.diger bir konu ise hakaretlerden rahatsiz olan grup ve hakaret etmeyi sevip silinince sinirlenen grup…

hakaretin serbest olmasını isteyenler var, edilmesinden rahatsız olanlar var, bu durumda en doğru diye birşey yok.

nasil bu durumda en dogru birsey olamaz. simdi biz sadece hakaretci bir grup olsak, aramizda hakaretten rahatsiz olan insanlar olmasa, dogru olan hakaret edip küfür sacmak mi olacakti? bu konuda dogru birsey vardir o da hakaret edilen kisinin rahatsizligidir. bu durumda hakaret edenin umursanmamasi gerekir cünkü incinen o degildir. yani dogru olan hakaret yiyen icin birseyler yapmaktir. durup dururken dokunulan kisi odur cünkü. yaniliyor muyum?

bildigimiz son sey | 25 October 2007 21:26

insan mimden hatırı sayılır bir meblağ kazanmayınca, bu kadar bomba yorumun nedenini anlamak zor oluyor tabi. hürmetler.

INTERNET CAFEE | 25 October 2007 22:30

sayın winmakerbeni gülmekten öldürmek için komik bir espri bulabilecek kadar zamanınız vardı. acele etmenize gerek yoktu aslında. bu soğuk espriniz ile kapacağım nezleden ölmemi beklerseniz, korkarım benden önce gidersiniz. zira sağlığım oldukça yerinde. bunu sağlam kafa, sağlam vücut eşitliği ile ispatladığım kanaatindeyim.en azından iki hatayı düzelttik hafifte. teşekkür ederiz1. mimlerin gelirleri konusu.2. hata olduğunu kabul ettiğinize göre ahkamların bundan sonra şikayet edilmeden silinmemesi.ayrıca geçen zaman içinde hukuk yolu kullanıldığında, biz de arada kaynıyoruz, hapse girmekten korkuyoruz diye bizi küçük çocuk yerine koymaktan vazgeçmişsiniz. bunun için de teşekkür ederim. ilk isyandaki tavrınıza göre belirgin bir değişime/iyileşmeye dikkat ettim. bu anlayışınız için de teşekkür ederim. ancak eleştiri, küfür, hakaret gibi ölçülmesi mümkün olmayan, ancak öznel bir bakış açısını ifade edebilecek kavramlar ile ahkamları tasnif ettiğiniz iddiasındaysanız; başarısız olduğunuz/olacağınız gayet aşikardır. zira bir söz, aynı anda bunların üçü birden olabilir. yada hepsi yek diğerini içermeden birini ifade edebilir. ayrıca bugüne kadar defalara gördük ki, bu konuda ehliyet sahibi olmadığınız çok açıktır. bu yüzden tekrar rica ediyorum. yapılan yorumları silmekten vazgeçin.kimsenin özel hayatı ve gerçek hayatı ile hiç ilgilenmediğimi, derdimin sadece fikirler olduğunu defalarca dile getirdiğimden dolayı söylediklerinizin benimle ilgisi olmadığını düşünüyorum. ancak kişilerin özel hayatının kullanılarak taciz edilmesine karşı olduğunuz iddiası içinde iseniz; dün teğmen rowan adlı yazıda gerçekleşen menfur saldırı konusunda çözüm ürettiğinizi görmek isterim.daha önce de söylediğim gibi vaktinizi alıyor olmaktan son derece rahatsızım. ancak bence; hafif muazzam bir fenomendir. hepimizi burda çok şey öğrenip gelişiyoruz. gayem sadece bir idealin bulunmasından ibarettir. ilginiz için tekrar teşekkür ederim.

idealands[pilli_silinen_hesap] | 26 October 2007 06:28

Dediğim gibi bu yöneticilerin hatası… Bu adamları buraya kabul edersen olacağı kaçınılmaz olarak budur… Adamlar küfürde sınır tanımamışlar Hafif gibi bir yerde. Süper utandım bu hayvanların burada olduğu için. Kaybeden siz olacaksınız demiştim, olacak, ve hatta oldu da. Bitirdiniz muhteşem siteyi… Demekki neymiş: Para herşey değilmiş, Moderator; özellikle net ortamında.

vasbiizet | 26 October 2007 07:54

Yeni bir üyeyim. Sitenin içeriği gerçekten çok güzel. Ama haksızlığa seyirci olamadığımdan küfürcanlarla bir atışma içinde buldum kendimi. Yeri gelir küfür de edilir efenim. Ama yeri gelir… Yerli yersiz her fırsatta belden aşağı vurmak da ne. Bazı arkadaşların internet ortamında kişisel husumetlerinden dolayı diğer bazı kişilerin yazdığı her yazının altına küfür döşediklerine şahit oldum. Bence bu yüzden de siteyi terkeden veya yeni bir isimle arzıendam eden arkadaşlarda olmuştur sırf şu şizofren ruhluların hışmından kurtulmak için. Birbirini kavgaya dövüşe davet edenler bile oldu.Moderatörden bir beklentim yok aslında. Ama bu şerefsizlere de pabuç bırakıp siteyi terkeylemeye niyetim yok. İnsanlar küfürler ederek bilgisayar başında mastürbasyon yapmayı marifet sayabilir. Dileğim bir psikiatriste gidip her türlü zihinsel ve cinsel problemlerine bir çözüm bulmalarıdır.Ben yazılarımı ve yorumlarımı yazmaya devam edeceğim.

ladress | 26 October 2007 10:11

Bence bu uygulamadan sonra günlük 2 mim limiti tekrar gözden geçirilip artırılmalı diye düşünüyorum..

vasbiizet | 26 October 2007 10:53

Hakaretleri bizzat şahsıma yapılmasına rağmen hiç üstüme alınmıyorum. Bazı arkadaşlar sanal karakterler üzerinden fantezi yapıp tatmin olmaya çalışıyorlar işte. Hakkikaten bir psikiatriste, profesyönel bir yardıma ihtiyaçları var.Ama ortaya atılan şerefsiz lafını nasılda şerefsizler üstüne alınıyor görüyoruz. YARASI OLAN GOCUNUR ne diyim

kopanisti | 26 October 2007 11:05

raoy, babanın çubuğundan, ananın içine atılmayı beklerken, böyle bi tip olacağın aklına geliyomudu,

INTERNET CAFEE | 26 October 2007 11:15

vasbiizet haksızlığa gelemediğinden dem vurmuş. halbuki benim hiç bir hafif üyesi ile ilgili olmayan yorumumun altına şer odağısın, allah belanı versin yazmış idi. işte böyle iki yüzlüdür. ayrıca beni kastederek şerefsiz de demiş. silen moderatör vasbiizet gibi olsun. bak vasbiizet’in yancısı raoy’muş meğer. zaten o da vaftizci yahya misali geleceğini haber vermiş raoy’un. bazı arkadaşlar başka hesapla gelebilir diyor. aferin. kendini çok güzel açık ettin.

INTERNET CAFEE | 26 October 2007 11:18

raoy ve vasbiizet ile orji yapıcam. iki tane sikim var. aynı anda ikisine birden saplayabilirim. şimdi yazıyorum hafif’ten sikişmeye gidiyoruz yazısını gönderdim serbeste. yayınlansın orada ilan edicem vasbiizet ve raoy’u nasıl sikerteceğim.

toggo | 26 October 2007 11:19

INTERNET CAFEE misin inan6666 her ne cisimsen, senin gibi insanlar pisikolojik olarak bastırılmış duygular yaşayan, ancak egosunu sanal ortamda tatmin etmek isteyen iktidarsız birisi olduğun bir gerçek. Aletin yerinde duracağına ağzında duruyor, bu da senin ne kadar iyi alet çaldığını gösterir. Sanki sende baya bir HAFİFLİK, YUMUŞAKLIK ve hatta açıkcası İPNELİK belirtisi var.

wawilya | 26 October 2007 11:20

Ben bu paralarla okul harcını ödüyodum bee:))Eğitim hakkım engellenemez:))Nese sitenin kalitesi artar her önüne gelen her şeyi eklemez artık.

vasbiizet | 26 October 2007 11:24

Moderatörden bişey beklemiyorum dedim ama dayanamayacağım. Birisi bu kepazeliği bir dur desin

INTERNET CAFEE | 26 October 2007 11:25

toggoseni de ilave ettim orji’ye. sana da kolumu sokucam. yavrum cesaretin varsa gel katıl. çok zevk alıcaksın. hatta aldığın zevk beyninin tüm hücrelerine zerk olacağından beni unutamayacaksın. sosyomattaki resmime bakıp götünü parmaklayarak beni hatıranda yaşatmaya devam edeceksin.

INTERNET CAFEE | 26 October 2007 11:26

vasbiizetdayanma yavrum. seni bayılana kadar sikicem zaten. biliyorsun söz vermiştim. kendini aşkın ve zevkin kollarına bırak. bak sen moderasyona sığınmışsın. seni kimse elimden kurtaramaz.

toggo | 26 October 2007 11:32

INTERNET CAFEE demekki bu tür şeylerin zevkli olduğu konusunda baya bir uzmanlaşmışsın tebrik ederim seni memleketin de senin gibi ibnelere ihtiyacı vardı zaten. Yetenek olarakta beyin aranmayan bir meslek tebrik ederim seni.

toggo | 26 October 2007 11:33

Ben hiç değilse kobramı yuvasında tutuyorum sizin gibi ağzımda yuvarlamıyorum.

toggo | 26 October 2007 11:35

inan6666, Sadece bir dakikalığına efendi olmayı denediniz mi hiç hayatınız boyunca sanırım hiç denememişsiniz. Çünkü siz insan değilsiniz , hayvan diyesim geliyor size ama hayvanlara hakaret etmiş olurum bu nedenle sadece size pis kokan bir cisim demek geliyor içimden :D:D:D:D:D:D:DLALAK :D:D:D

INTERNET CAFEE | 26 October 2007 11:36

şurda adam gibi yorumlar silinmesin dileğimi anlatmak için moderasyon ile bir pazarlık, akıl yürütme, mantık çerçevesi çizmek istedim. hafif’te ne kadar yandan yemiş var ise üstümüze geldi. sizi sikip sikip çoğaltan kim ulan.

Yorum yapabilmek için giriş yapmış olmalısınız.