Önceklikle sayın Başkomiserimize geçmiş olsun diyorum.
Başbakanın Ümraniye/İstanbul da açılışını yaptığı bir hastane ile ilgili haberleri izliyorum.
Başbakanın konuşması,muhalefete yüklenmeler, MHP ye giden laflar, Oktay Vural a göndermeler vs. vs.
Derken açılış sırasında olayları gösteriyorlar. Protestolar , kendini yakmak isteyenler, keskin nişancılar , basılan evler…