bildirgec.org

zodyak hakkında tüm yazılar

Un helvasından helva çorbasına:)

| 23 July 2010 10:56

Sabahın ilk ışıklarıyla uyanıp,kendimizi suya atıp serinliyoruz… Burada minik bir zodyak satın aldık,

şimdilik marina çevresinde turluyoruz… Ehren ve eşi Solvig isimli bir Alman aile ile tanıştık; Adam herşeyini satıp Bargilya’ya yerleşmiş 9 metrelik bir yelkenli teknesi var teknede yaşıyorlar,elinden herşey geliyor bol bol sohbet ediyoruz. Bize mutlaka bir ufak yelkenliye sahip olmamızı öneriyor hatta eğitim benden bile dedi…
Zodyağı şişirmek sevgilinin görevi… Bayaada iyi yapıyor işini… Evimizde olmadığımız akşamüstlerini minik marinadaki cafenin balkonunda harika manzaraya bakarak kahvelerimizi içiyoruz… Kemanımla, Jaska Heifetz yorumlarından birini çaldığım akşam köy halkı ve teknedekiler büyük bir zevkle dinleyip alkışladılar…Popüler olduk bile:))))
O gece “ruhumun” yazdığı satırlar ona tarifi imkansız bir hayranlık ve kıskançlıkla bağlanmama gerekçe oldu usulca yazdıklarını okuyorum ” Yaban otları hışırdıyor, Ağaçlar sert sert bakıyor, satılmış yargıçlar gibi. kıstırılmışım tutulmuşum,sövülmüşüm Herşey sessizce çığlık atıyor. Şapkamı çıkarıyorum, anlıyorum, gittikçe yaşlanmışım. yok yok, hala nisan dalları kadar inceyim sanki….”
Sarılıyorum sımsıkı, “hırçınlık ve isyan sana yakışıyor değişme nolur diyorum…” Gülümsüyor…
Aşkımı şımartmak için akşam yemeği hazırlıklarına girişiyorum, herşeyi öğrenmeye çalışıyorum.. Balığa ara verip mönüyü bu sefer bolonez soslu makarna, köfteli patates ve şarap olarak hazırladım…
Aşkımın gece yarısı tutan kıroluğuna kahkahalar atıyorum; Un helvası!
Bilmiyorum ki,nasıl yapılır?
Annemden gece yarısı tarif alıp, birlikte yapmaya çalıştık. Sürekli karıştırmak gerekirmiş karıştır karıştır nereye kadar tanrım hala su gibi…
Olmadı işte olmadı adını helva çorbası koyup yedik:)))
Bu arada tek üzücü olay Avşar ve Koru ovalarındaki yangın haberi idi…

ışıklı küre: gündüz yerde gece gökte

odo | 11 November 2007 23:38

bu ışıklı küre gündüz ayrı gece ayrı bir görüntü sunuyor. ve bunu sahip olduğu sensör sayesinde kendiliğinden yapıyor.
gündüz görünümündeyken aşina olduğumuz bir dünya siyasi haritası sunuyor. gece görünümüne geçince ise bir gökyüzü atlası ile karşılaşıyoruz.

buradan, olmadı buradan, o da olmazsa buradan daha fazlasını görebilirsiniz.